m-issg

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Gandsjö - 23 juli 2011 23:57

Hejjsan alla kära läsare nu under en viss tid så har jag verkligen inte haft någon ork till att blogga och då undrar ni säkert varför detta då?? Jo det ska jag förklara för er nu..

Sommarjobbet bbörjar vilket är bra ju härligt att vara tillbaka under sommaren, sen nu i Juli månad så hände även en sak jag inte ville och det var att min älskade lilla prinsess dog den  9 Juli Doris då asså så vid vissa tillfällen så är jag sjukt deppad och vi vissa så är jag glad men jag saknar henne nått så fruktansvärt så ja det går bara inte beskriva med ord hur mycket jag sknar henne. Grejen var den att på torsdagen samma vecka så fick vi ett nytt litet tillskott i familjen och det var lilla Izza och grannen fick hennes syster Svea halvbroderna till dessa två systrar är Chicco vår han katt:) SÅ sööta är dom det kommer bilder sen på alla. Men i alla fall Izza fick vi hem på torsdagen och min lilla Doris dog på lördagen men men jag överlever fast jag är jätte ledsen;(

Sen nu bor man hos mormor med skojigt skojigt och denna veckan så flyttar daisy med mig:) hehe

Nej om man skulle ta och bädda ner sig här brevid Cazandra och Izza och mys lite kanske det är ju ingen annan som gör det:P


Men det kommer bilder och skit en annan dag på katterna och lite blandat sånt puss och kram på er alla 


Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards