m-issg

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Gandsjö - 25 mars 2011 23:07

Hejjsan min fina läsare:)


Hur har er fredag varit då??

Min har varit bra men lite stressig haha åkte till Ninni igår dels jag hade sjukt tråkigt hemma vill inte vara hemma längre känns det som vill bara här ifrån...

Ja vad gjorde jag och Ninni igår då??

Vi tog det nog mest lugnt påbörjade en rensning av hennes garderob och möblera om hennes rum, rummet bblev vi dock inte klara med så det fortsätter vi med imon.


Men för mig imorgon så blir det upp tidigt sedan åka till jobbet yey jag älskar att jobba på lördagar med:P HAHA Men efter det så kommer Ninni och hämtar mig och där efter far vi hem till henne troligen fortsätter med rummet och lite så sen på kvällen ska vi ha det massor med myys och så med hundarna:)

Detta är vad som händer imon skulle jag tro ja det med hundarna vet ja men resten:P haha


Och på måndag så börjar praktikintruduktionen så nu har jag laddat med ett block och pennor ska bara leta upp mitt cv också för det har jag ingen aning om vart jag har det:P På måndag är det bara mellan klockan 09:30-12:30 men resten av dom 6 veckorna är det mellan 08:00-16:00 usch man kommer ju vara helt slut efter det sen det var längesen man var igår på ett sånt sätt så många timmar, ja man är ju igång många timmar varje dag men inte så som man kommer vara där.

Detta kommer sluta med att jag kommer missa mitt nya favo program BIG BROTHER som går på tv klockan 22:00 och då lär jag säkert sova haha jag får klistra upp ögonen så jag inte missar detXD


Nej nu ska jag ta och krypa ner under täcket och försöka somna så jag orkar upp imon för nu är jag helt slut:P PUSS på er alla ni når mig på mobilen om det är nått  

Av Anna Gandsjö - 24 mars 2011 11:25

Tänkte att jag skulle använda min headar som jag hade på den andra bloggen ett tag för ja den betyder ändå jätte mycket för mig..

Den headarn är ju så gått som gjorde till djuren som är på den<3


 

Av Anna Gandsjö - 24 mars 2011 11:05

Hejjsan mina kära läsare!:)


Vad har ni för härligt för er idag då i detta fina men blåsiga vädret??:P

Själv har jag inte sådär extremt jätte mycket för mig vaknade vid halv 8 imorse fan sjukt att jag bara har börjar vakna så tidigt lite smått irriterande men det behövs nu med tanke att jag börjar med det programet på måndag..

Idag var det meningen att jag skulle ha åkt och hämtat Cazandra på dagis för Linus var och hjälpte pappa lite men dom blev klara tidigare så jag behöver inte åka och hämta hemme längre den lilla busen:P


Pratade med min älskade man igår

och på lördag så blir det att åka till henne efter jobbet och ha en myys kväll med hundarna pizza och lite smått och gått:)

Haha det är ju lite roligt med för när vi pratar i tele så hoppar det från ämne till ämne hela tiden fram och tillbaka men vi vet alltid vad vi snackat om, och ja vi kan nog prata i timmar om allt möjligt skulle jag tro:P


På ett sätt så längtar jag tills måndag men ändå inte på ett annat sätt, vist det ska bli skönt att inte bara gå hemma hela tiden på så sätt men sen är det ändå skönt att vara hemma på ett annat sätt..

Jag tror jag ska bli en hemmafru vist ja jag är ju redan en rörmokareXD haha


Men nej vad ska man snacka om finns inte sådär jätte mycket egentligen ska kanske ta daisy på en promenad sen om blåsten avtar lite då med förståss:P


Men nej är det något ni vill mig så når ni mig på mobilen PUSS



Av Anna Gandsjö - 23 mars 2011 19:15

Tänkte jag skulle visa bilderna jag och Cazandra tog nu när hon var här, hon ville vi skulle ta foto:)


 Denna lilla grisen var ju bara för söt:)  Cazandra tyckte vi ska ta en sån här för det såg ut som om håret var låckigt..

 Kramen  

 Thihi 

 Hon är ju bara för söt ungen

  HAHA vi försöker vara allvarliga   Fnys  

 Pussen  

 haha  

 SMILE

 Jag fick pussen på kinden med

  Så jag fick ju vara snäll och ge henne en med:)


Hehe ja och nu sitter jag här igen, ska hämta cazandra på dagis imon och lite så sen ska vi hem och ha det massa skoj:) 


Av Anna Gandsjö - 23 mars 2011 15:09

På att uppdatera men när man bara går hemma som jag gör nu så finns det inte sådär jätte mycket att uppdatera för man gör samma saker varje dag.

Så min dag idag har varit som alla aldra förutom att jag tog en promenad med äggen innan:P haha Nej men jag var nere på gårdsbutiken och köpte ägg innan så sa hon till mig ska du ut och gå med äggen så jag svarade henne med ja jag hade tänkt ta dom på en lite promenadXD

Sen var det hem lämna äggen och hämta Daisy tog mig en lite promenad med henne också men idag kände jag inte för att gå sådär jätte långt så fick bli en liten runda inne i byn bara..


Haha min takne imorse när jag vaknade var om ost hur det nu gick till vet jag itne redigt:P

Men jag bara satte mig upp i sängen och sa jag ska riva ost idag haha ibland är man helt väck men ja det blev så för i kylen fanns det 5 ost skalkar som jag rev tycker att man kan använda upp det istället smart jag var därXD haha 

Sen blev det ligga framför tv en stund somnade nästan där och nu sitter jag här uppe vid datorn på rummet och lyssnar på musik..



Måste även tillägga att Adam Lambert är så jävla snygg så det är nästan lite jobbig;) haha men ja ni ser ju själva hur sött han är plus att han gör bra musik:)


Jag bara älskar detta klippet:)


Nej vad ska man mer skriv om egentligen??

Har inte sådär jätte mycket att säga...




Kärlek är något fint, något man ska ta vara på.

Utan kärlek finns inget att tro på<3



Ibland faller ens tår precis som regnets droppar!


Nej jag kommer inte på mer nu men är det något så når ni mig alltid på mobilen<3


   Bjuder på denna;)























Av Anna Gandsjö - 22 mars 2011 15:21

Hejjsan!


har inte varit här och uppdaterat på länge nu, men jag har itne haft så mycket att berätta för er..:/

Jag och Ninni har varit ute sådär ca 5 lördagar i rad nu i karlshamn men nu blir det nog lugnt ett tag för mig skulle jag tro..

För mig nu under 6 veckor så blir det ta plats bakom skolbänken igen för att man ska komma in i alla rutiner igen och allt sånt med att gå upp tidigt och orka med hela dagen och en massa sånt praktik intruduktion sen direkt där efter så kommer det bli 6 veckors praktik så det ska bli skönt att inte bara gå hemma och direkt efter dom sista 6 veckorna så börjar sommarjobbet:) SKÖJ ja det är typ vad som har hänt mig..

Detta startar på måndag så och på måndag är det bara mellan 09:30 och 12:30 annars är det mellan 08:00 till 16:00 under dom 6 första veckorna sen under praktiken så får vi se vilka tider det blir.. Men som sagt ska bli skönt att inte bara gå hemma hela tiden heller så börjar bli rätt trött på det nu..!



Men men vad har jag annars gjort idag inte så mycket alls var ute med Daisy imorse i solskenet 14 plus grader fy fan vad skönt hoppas det fortsätter såhär nu så kommer sommaren snart:) BIG LOVE!!<3


 

Bjuder på denna bilden den är tagen en helg då jag och Ninni var ute på lördagen så detta är ju söndagen då:) Kubbtundering med Fia hade vi skoj:)

Av Anna Gandsjö - 3 mars 2011 13:53

  

Här kommer han som för sig som bara han kan.

Det blinkar blå han säger vad är det som står på?

Kom och arrestera mig jag är olydig idag, kom och visitera mig jag vet vad jag vill ha.

Herr polis de är lugnt jag klarar av hårda tag.


Är det sätter dom går på eller kläderna som sitter så otroligt bra?

Är det sättet dom räddar som gör dom så heta att vi bara vill ha?

De är dom som får oss ur balans och tar oss med storm.

Det är nått med män i uniform!

  

Mitt larm står på, jag måste ringa 112.

Jag är tillfredsställd varje gång han släcker min  eld.

Röken börjar tätna nu och ger svåra andetag du kommer in och tar mig ut min vilja är din lag.

Brandman det är lugnt du gör mig bara så svag.


Är det sättet dom går på eller kläderna som sitter så otroligt bra?

Är det sättet dom räddar som gör dom så geta att vi bara vill ha?

De är dom som får oss ur balans och tar oss med storm.

Det är nått med män i uniform!

 Säg doktorn kan du ta temperm på mig jag känner mig bara lite febrig åå nej


  

Kapten ta mig vart du vill nu..


Är det sättet dom går på eller kläderna som sitter så otroligt bra?

Är det sättet dom räddar som gör dom så heta att vi bara vill ha?

De är dom som får oss ur balans och tar oss med storm.

Det är nått med MÄN I UNIFORM!

Av Anna Gandsjö - 2 mars 2011 15:27

tag sen nu...


Vad har ni alla haft för er då?

Jag har egentligen ingen ork alls till att blogga idag men jag  kände suget när jag satt och läste andra bloggar så kände nej nu får jag ta och göra ett inlägg:P

Ja vad ska jag skriva om då?

Men ja  vad har hänt sen sist då  det har ju egentligen inte hänt sådär jätte mycket trecis legat sjuk och tagit det lugnt och lite så bara..

Ninni var hos mig i fredags  så vi hade det lite myys och så här hemma snackade lite skit och sånt med sen åkte hon på lördagen och då blev det även kalas för Kim som fyllde 12 år och ja vad ska man mer säga då åkte till Ninni i måndags med och stannade där till igårkväll:P skoj var det måste jag säga..

Men vad ska jag mer skriva idag då nej jag kommer inte på mer så nu bjuder jag på någon bild istället:)


  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards