m-issg

Alla inlägg under december 2012

Av Anna Gandsjö - 23 december 2012 22:09

Hej alla glada!:P

Hur är läget med er en söndags kväll som denna då? min är bra fast min helg har varit bra ända sen i lördags förmiddags:)

Gick ut med emma och grabbarna i lördags kväll blev oleary´s skoj full blev ja och skoj hade jag kan man lugnt säga;) haha nä nu ska vi inte vara såna här inte tappade räkningen på ölen efter 5 storaa glasXD men det var trevligt  i alla fall och det är de som är de viktigaste tycker jag i alla fulla fall:)


Idag tog jga och kim daisy och åkte in till stan för att träffa Ingris, flora och tilla super trevligt och skoj var det:)

                 

här kom lite bilder från dagen och sen avslutade vi med en gruppbild vist vi alla ser lite off ut men så blir det när man har livliga hundar och använder självutlösaren på kameran för att alla ska komma med på bild:)

här kommer även länken till gruppen som jag och eva har på facebook med:)


http://www.facebook.com/groups/259849460749198/


men nä nu sk jag krypa till sängs upp tidigt imon och göra vid sig puss och kram på er alla så länge<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards