m-issg

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

24-03-2013

Av Anna Gandsjö - 24 mars 2013 20:21

Hejsan mina kära vänner!
Nu var det ju sådär ett tag sen igen som jag skrev, detta måste jag verkligen bli bättre på det är en sak som är säker!
Hur är läget med er alla efter helgen då?
Jag är så sjukt sleten efter denna helgen. Jag kan ju ta det från början eftersom jag inte skrivet sen januari men i alla fall jag har fått en pratkikplats på ett äldreboende i vä där jag ska vara i 12 veckor och ja nu har jag 10 räckor kvar men det går mycket bra och jag trivs än så länge i alla fall:) så där har jag varit i två veckor nu och denna helgen så ja igår jobbade jag på lagerbergs först sen på kvällen så drog jag och Emma ut till o'learys. Vi träffade ett gäng islänningar där sjukt härliga personer måste jag säga roligaste kvällen på länge om jag får säga så;)
Ja vi satt där och snackade lite allmänt med två av killarna och rätt som det är så kysser den ena mig, klart jag blev lite smått chockad men mysigt var det allt;) haha
Sen när o'learys stängde vid 3 så följde vi dom till hotellet för dom hittade inte redigt då kysste han mig igen och sa detta år vårt sista hejdå för imorgon åker jag hem till Island igen.

Och nej man kan inte bara säga så det är sånt som bara händer i filmer sjukt fan:/ men han tyckte vi skulle hålla kontakten via fb vilket är väll bra eller ja trevligt med lite nya vänner med ju:)

Men nää slut snackat om detta nu för nu ska jag krypa ner under täcket och sova för imorgon så är det jobb som står på schemat:)
Puss och kram på er alla underbar!:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards