m-issg

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Gandsjö - 29 november 2010 13:36

  


Ja som bilden är igårkväll var det snöstorm här kallt som bara den och gick man ut så blåste man nästan iväg..:PHaha

Igår var det även strömavbrott någon timme mysigt men det blev snabbt kallt i huset..:/ inte lika roligt det..

Vad händer idag då?

Ja inte mycket tagit det lugnt varit ute lite innan letade även efter mina vinterskor men hittade inte dom:( 

Ja det blåser fortfarande lite ute men så.

Och imorgon så kommer Jessica och hämtar Williams kläder och sen vid ett så drar jag till väla med Zakke och Martin vet inte än om någon mer ska dit..:P



Av Anna Gandsjö - 28 november 2010 15:09

Vill önksa alla en helt underbar första advent det är nu som julen börjar på redigt:)<3


  

Av Anna Gandsjö - 24 november 2010 22:43

Godkväll alla läsare vad har ni haft för er idag då?

Ja min dag hur har den varit?

Jo min dag började med att gå upp vid ca 9 halv 10 typ kollade ut genom fönstret SNÖ!!!! vist som sagt mysigt med snö och sånt med det är ju kallt och blött:(

Men men ställde mig och stekte två ägg så imorse blev det ägg och macka till frukost och en kopp te:) gott för en gångs skull var jag duktig och åt frukost:D yey

sen lyckades Apple skrämma mig idag igen vet inte redigt hur hon lyckas jag ser henne men blir ändå rädd på nått vänster:P haha

Men sen var jag ute och fotade Apple lite i snön sen blev det in och äta för henne och efter det begav vi oss in till stan hon skulle handla nått till pappa och Daniel viste inte redigt vad han använde och lite så, så Apple frågade om jag ville hänga med in och vist jag gjorde det:) Vi hittade två jätte fina tröjor till pappa:)

Sen fixade jag en sak till mamma och pappa med som dom ska få på julaftonskvällen har ju en sak som dom ska få på morgonen så och senare får dom en varsen tattoering:)

Kommer bli nice allt ihopa:)


Ne men nu ska jag logga men ni får skicka sms om det är nått puss<3

Av Anna Gandsjö - 22 november 2010 20:11

Godkväll alla läsare!

Vad har ni haft för er idag då??

Själv har jag suttit och kollat på kungarna av tylösand för att fördröja tiden då vill säga men de programet är fan helt sjukt, på vissa ställen kan man inte låta bli att skratta åt dom:P

Haha men nej nog om det nu ha haft endel som velat se  lite bilder på mina tattos så då tänkte jag att jag tar och lägger upp bilder här på bloggen eftersom jag vet att dom läser bloggen så:) Här kommer lite bilder:)

Okej bilderna kommer komma i ordning med vad jag tog dom och även datum blir även en piercing bild:)


Texten som tillhör bilden står under varje bild


  Ja denna är då min första tatto och den gjorde jag på min 18års dag den 25 sep 2009:)


 

där efter bara en månad efter första tatton så blev det en piercing den 21 oktober 2009


 

Och ja bara några dagar där efter piercingen så blev det denna fina tatto som gjordes den 26 oktpber 2009 det är jag och en föredetta kompis som har den tillsammans ända skillnaden som finns på dom är att hon har 1990 i ena körsbäret och där står vänner på latin.


     

Sen den 13 september 2010 så kom den påbörjade den är gjord till familjen och är jätte stålt med den..


  

och den 11 oktober blev det en fortsättning på den men den är fortfarande inte klar än har en massa skuggning kvar:)

Av Anna Gandsjö - 20 november 2010 13:39

varför i hela friden blir du sur för en liten skit sak  det är jätte jobbigt men du verkar inte förstå det jag orkar inte det de gör jag verkligen inte:(

Men du verkar verkligen inte förstå det alls

Av Anna Gandsjö - 19 november 2010 15:21

( Bild tagen från google )

  


Hejjsan alla läsare!

Ja nu när jag kollade ut så såg jag att det snöade:(

Asså vist jag tycker det är jätte fint med snö och allt och jag älskar julen sjukt mycket, det är liksom man sätter upp alla jul saker och på kvällen så kan man tända alla ljusstakar och alla ljusslingor och lyktor det är jätte mysigt men själva snön:/ det är bara så kallt och blött det är nog de ända jag inte gillar med julen kan jag tro..

Nej en sak till när tomten välter julkranenXDHAHA Tro mig tomtar kan vara klumpiga;P

Men ja allt detta med julen är jätte mysigt tycker jag men när man sen väl ska plocka ner allt igen så är det inte lika roligt alls..:/


Men men nog om snö och jul nu även om det snart är dags:P haha

Vad ska ni alla göra idag då?

ja själv ska jag till Zakke ikväll och ha lite skoj vi ska även passa hennes lillebror Carola skulle iväg på nått så:P

Sen blir det hem och sova inatt någon gång och upp imon bitti vid 7 och sedan iväg till jobbet jobba några timmar sedan hem och duscha och sen iväg igen:)

Jag kan ju säga så mycket som att nu för tiden är jag sällan hemma om kvällarna  i tocken satt man typ bara hemma varje kväll med Emelie eller Angelica inget fel med det vi hade jätte roligt ändå haha ja det kan man ju verkligen säga att vi hade haha:D

Men nu för tiden så är jag med Sandra, Martin och Sebastian om kvällarna och ja Camilla med lite då och då:) hehe

Men nej nu ska jag skicka sms till mammi och be henne köpa drickyoggi till mig som jag kan ha under frukostrasten imon sen ska jag gå och fixa till mitt hår och lite så:P

Men om det är nått så nås jag på mobilen<33

Av Anna Gandsjö - 18 november 2010 12:19

Av Anna Gandsjö - 18 november 2010 11:39

Hejjsan alla vad ska ni hitta på idag då??

Ja just nu sitter jag och kollar på Dag-Otto med vänner:) Bara älskar Dag-Otto asså  och sen blir det nog filmen Just my luck med, för sen vid 4 tiden så kommer Matin och Sandra hit för att hämta mig:) 


     

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards