m-issg

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Anna Gandsjö - 3 november 2010 15:31

Fan med allt bara cpar idag!!

Och ja det gör mig sjukt förbannad!!!

Men men ska skicka till dom som har sidan och se om dom vet vad det kan vara för dom borde ju kunna hjälpa en med det..


Men ja nog om det vad gjorde ni alla igår? och vad har ni gjort idag?:)

ja igår så först var jag inne hos jessica i bromölla och hälsade på henne och hennes lille William:) 

Sen på kvällen så träffade jag Sandra, Martin och Sebastian kollade lite film och åkte runt och lite så ja:)

Sen vad ska man göra idag??

Ja har inte gjort så mycket idag håller på med att skicka bilder till jessica och även fått en av min systers sons ytterplagg såld till Jessica..

Annars blir det att man inte gör så mycket idag för försöker för fullt komma in på min bilddagbok men det går ju inte oturligt nog!!

Ne nu ska jag fortsätta kolla tv med:)

nås på mobilen om det är nått<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards