m-issg

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna Gandsjö - 23 februari 2011 15:02

Hejjsan vad händer hos er alla idag då??

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket var ute med daisy innan idag och gick en lång promenad:) sjukt skönt annars har jag suttit här och pratat med lite folk:)

  


  


  


Ja vi hade lite roligt när vi var ute med:)


  


denna bjuder jag på:)

Av Anna Gandsjö - 22 februari 2011 11:10

Dåligt med uppdatering.. Inte bra alls! NEJNEJ FY skärpning nu..


Ja det har varit lite dåligt med uppdatering nu på senaste tiden vilket inte har varit redigt meningen men jag har inte alls känt för att blogga men det är så det blir ibland..

Vad har jag annars gjort under tiden då?

Ja inte mycket alls vad jag kan komma på legat sjuk.

Ninni var här i tisdags förra veckan vi hade det lite mysigt med ostbricka och så  vi var även borta vid korset och la en ros till Ezzet   

Ja sen åkte hon på onsdags morgonen igen för hon skulle jobba men annars under veckan så har jag itne gjort något, jag jobbade i lördags och ja det var ju meningen att mamma skulle hämta mig och Die men nej då det var Lennart som kom KNAS.... BOLLLLL så ja det var en liten överaskning.

Men ja vad gjorde vi, vi körde ut till långebro och lämnade av Die sen hem till mig nästan precis när vi kom hem så vill mamma att vi skulle åka och köpa vin till dom så det gjorde vi plus vi köpte lite åt Lena med..

Men ja annars hände det inte så mycket vi gick en runda med Daisy och så sen på kvällen drog vi hem till Ninni för att sedan på kvällen dra till compagniet skoj var det:) Ja vi träffade en som vi träffade sist med och hans kompis men det var itne samma kompis denna gången som det var sist tack och lov;)HEHE

Ja där var lite slagsmål och sånt med men det var ju itne så farligt roligt hade vi i alla fall:) 

Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva mer så nu tänker jag avsluta detta inlägg men ni når ju mig på mobilen om det är nått puss på er  

Av Anna Gandsjö - 14 februari 2011 17:05

Ja vad ska jag skriva om det börjar bli tomt i mitt huvud vet inte redigt vad jag ska skriva om längre. Vad vill ni veta finns kanske något mer speciellt ni vill veta eller så?


Idag är det i alla fall ALLA HJÄRTANS DAG


 

Så jag säger därför till alla grattis på alla hjärtans dag<3


Men hur har min helg varit till en början med?

Jo den har varit lugn blev kalas i lördags för lilla Wilgot han fyllde ju 4  den 9 Feb så ja han börjar bli stor pojke nu:)

Annars har jag bara tagit det lugnt Ninni var här ute igår haha och ja vi hade rolgit bilderna vi tog kommer i slutet av inlägget det lovar jag:)

Ja sen blev det en hel del sms i går med men det gör inget<3


Men ja vad har jag gjort idag då..?

Ja jag skulle ha varit på möte vid 9 imorse men försov mig vaknade vi 10 tiden så jag fick ta kontakt med Joakim som han heter så jag skulle dit mellan halv12- 12 istället och det gick jätte bra så nu i veckan så ska jag få reda på om jag kom med i programet eller inte så vi får hoppas på det:) Håll nu tummarna för mig:)


Och ja idag är det även exakt ett år sen Ezzet dog 100 meter från vårt hus ja det känns varje gång man åker förbi där jag pratade ju med henne ca 10 min innan olyckan hände..


R.I.P Ezzet du är saknad



Ja annars blir det bara en lugn vecka för min del längtar som fan till fredag coh nu hoppas jag det blir av med men det tror jag:)

KOmmer ha en massa roligt och trevligt denna helgen<3


Men nej nu kommer bilderna jag lovade sen ska jag svara på lite kommentarer och skit:)


" En övergiven grillplats":)

   

Ja står och funderar på om jag kanske har simhud mellan tårna:P

  


Vinka till kameran och le nu:)

  


Jag känner mig redo att lämna mitt bo nu:)

  


Jag sitter och väntar på att det rätta ska komma gåendes längs med stigen<3

  


Ninni sitter också och väntar<3

  


En siper fin bild:)

  


Ännu en fin bild:)

  


Lika söt som vanligt<3

 

Även denna söta saken<3

  

Ja lyktstolpen den föll men frågan är flr vad?:P

 

Studsmatta utan studs:P

  

Detta är det jag har att bjuda på än så länge men ni når mig på mobilen om det är nått PUSS  

Av Anna Gandsjö - 14 februari 2011 16:58

Hejjsan alla läsare kör en liten frågestund här på bloggen så sätt igång och fråga vet ja:)


 

Av Anna Gandsjö - 13 februari 2011 12:50

Hejjsan alla läsare!


Nå vad har hänt mig i helgen då??

Inte sådär jätte mycket mest tagit det lugnt och var på kalas hos Wilgot igår han fyllde ju 4 år den 9 feb..:) Mysigt var det allt..


Annars händer det inte så mycket idag Ninni kommer hit så får se vad vi ska hitta på för nått...


Men längtar tills  nästa helg nått så enormt  hoppas det blir av nu bara:)<3


Nås på mobilen om det är nått PUSS  


  

Av Anna Gandsjö - 5 februari 2011 18:57

Hej alla läsare..


Hur har ni haft det denna veckan då??

Jag har haft det lite si sådär, min måndag var helt okej och helt lugn i tisdags så åkte jag och träffade sandra och martin och ja vi hade det skoj jag och sandra var ute hos jenny i någon timme med roligt var det:)

När Matrin sen hämtade oss hos Jenny så åkte vi hem till han för att fixa lite saker och sen åkte vi där från för att lämna av mig i viby, men på vägen visade det sig även att sandra hade glömt sina husnycklar smart:P hehe så dom var ute på en lite roadtrip och sen sov dom lite i bilen med..

Men det var ju inte mer med det jag var ju hemma, sen på onsdagen så skulle jag på möte/intervju och hela onsdagen hade jag känt att något var fel sen när jag kom hem så slog det till OOH NEJ FEBER:( vill inte inte nu tänkte jag bara för jag hade ju planer till denna helgen.. 

Men men åkte på feber och en hemsk förkylning fick ställa in ett möte i torsdags och även ringa till försäkringskassan och sjukanmäla mig och mina planer för helgen var förstörda:( NEEEEEEEEJJ!!!!

Men febern försvann igår och nu har jag bara den hemska förkylningen kvar men planerna jag hade för denna heögen dom blev flyttade till nästa helg vilket är SUPER DUPER bra att jag itne jobbar då:)<3


Men idag så kommer Ninni hit vet inte redigt vad vi ska göra men det blir väl att bara ta det lugnt..

Ja jag vet att jag inte är frisk än men mamma sa att det var okej att hon kom hit och säger mamma det så är det okej med.. HEHE


Nej jag har inte bloggat på ett tag men nu ska jag försöka komma igång igen lite grann..


På onsdag så blir Wilgot min systerson stor han fyller hela 4 år känns som det var igår han var jätte liten tiden går fort fruktansvärtfort..


Nej nu ska jag klä mig eller nej det kan vänta till Ninni skickar att hon kör frästen:P 


Nej alla ni når mig på mobilen om det är nått PUSS  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards