m-issg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna Gandsjö - 28 augusti 2012 21:15

Shoo!


Hur är läget idag då?

Hos mig är det lite si sådär för ja imorgon så är det dags..;(


Har en sak jag inte har nämnt för er här fast isf jag fick det igår och det var en tidig 21 års present av Ninni!:) Det var en sak jag har velat ha länge och äntligen så fick jag den:)

   Den nedre fick jag av Ninni och jag tackar så hemskt mycket för det!:)<3


Sne idag var jag även och gjorde vid naglarna:)

  Blev super nöjd med dessa:)


Jag har egentligen inte sådär jätte mycket att skriva om idag mer än att jag har haft en bra dag och lite så, får se hur morgondagen blir det vet man ju aldrig.

Men klänningen är inköpt och näsdikar är med inhandlat så nu kan jag gråta hur mycket som helst!<3



Men men nu ska jag fixa lite andra saker men bjuder på denna bilden!;)

 


Av Anna Gandsjö - 27 augusti 2012 00:04

Shoo allt folk!


Nu var det ett tag sen igen som man uppdaterade, det har hänt rätt mycket och har därför inte haft någon lust att skriva eller nått sånt.

Nu på senaste tiden så har det bliriv rätt mycket festande men det är ju aldrig heöt fel det heller, har träffat många nya och härliga människor som nu denna helgen bland annat.

Vi hade fest inne hos grannen och det har hur jävla roligt som helst vist minnesluckor finns det helt klart men där finns också stunder jag minns mycket väl måste jag säga:) HAHA

Men man fick träffa många nya och härliga personer som jag gärna skulle träffa igen det finns där ingaa tvivel om alls.

Men sen har det också hänt lite ledsamma saker som då har gjort att jag inte alls har haft lust eller ork till att skriva och det är så att min mormor gick bort nu den 13 augusti vilket tog hårt på oss alla, det är ju aldrig roligt när någon i familen/släkten går bort men nu när det mesta har lagt sig så kan jag berätta det och det var även så att min mormor var väldigt sjuk detta gick på ja drygt ett år. Det är snart ett år sen hon åkte in på sjukhuset första gången och jag minns att andra gången var precis innan jag fyllde 20 så ja vist jag var lte ledsen då över det men viste att det var mycket bättre att hon var där för att bli på bättringsvägen och sen efter det så har hon åkt ut och in från sjukhuset. 



Jag vet att nu kommer där vara folk som kommer börja tjaffsa om att jag skriver det såhär men då ska jag förklara att detta är mitt sätt att typ prata ut om det fast jag skriver istället för att prata, vist jag kan prata om det med men allt är så mycket lättare att skriva av sig allt och alla känslor det känns bättre för mig jag får ur mig allt då känner jag allt som jag behöver få ut.

Så om det nu finns någon som är emot att jag pratar om detta här så skit i det för detta är mitt sätt att smälta allt som har hänt...!


Men ja vad mer ska man säga egentligen...

Jag saknar henne nått så sjukt mycket för även om det kanske inte alltid märktes så älskade jag min mormor nått så exktremt mycket  det går inte beskriva med ord min saknad..

Dom har tydligen redaan varit och tömt lägenheten med och jag blev faktisgt jätte ledsen över att mina egna föräldrar inte sa till mig när där fanns speciellt två saker jag ville ha och en av dom sakerna hade mormor sagt till mig att jag skulle få eftersom jag har velat ha den sen jag var liten så blev jätte ledsen över det!


Nu på onsdag så blir det begravning jag har köpt en ny klänning som jag ska ha och på tisdag så ska jag fixa till naglarna lite, och nej inte bara för att det är begravning utan jag har velat göra det  jätte länge..


Men nej nu ska jag gå och sova lite men är det nått så når ni mig på mobilen!<3




Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards