m-issg

Alla inlägg under juli 2012

Av Anna Gandsjö - 26 juli 2012 19:32

Tjosan!


Det var ett tag sen nu om man säger så:P

Men jag har bott i min mormors lägenhet i ja 9 veckor och har inte haft någon dator eller så där och sen har jag nog itne haft så mycket att skrivaa om heller..:P


Vad har ni alla hittat på då under denna tiden?

Jag har börjat sommarjobbet eller ja jag är inne på vecka nummer 5 så har 3 veckor kvar och det är rätt skönt men vist man kommer sakna det och alla nya sommarjobbare man får driva lite med 

, det var ett sjukt härligt gäng som kommit denna sommaren  måste jag säga lätta att snacka med och allt vilket är bra:)


Imorgon är det fredag och då ska jag bara ta det lugnt sen på lördag så sak jga in till stan och shoppa lite nödvändigt som verkligen är ett måste, både Ninni och Kim ska följa med in  haha min lilla lillelille bror:P


Jag  har åkt på en bottenförkylning och nej det är inte rolgit alls på nått sätt irriterande som fan...!


Men nej nu ska jag fortsätta att stirra in i väggen och sen dö en liten sväng hade jag tänkt bye så länge!:)<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards