m-issg

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Gandsjö - 28 december 2011 20:44

Tjo!


Ja gisses asså vad detta året har gått... 

Jul har precis varit och snart är det nyår och 2012 bara rullar in det är inte illa de:P

Vad fick ni i julklapp då? Fick ni det ni ville ha??

Själv fick jag

Stekjärn

Stavmixer

Dricksglas 

Vinglas

Kakfat 

Glögg muggar med två skålar


Jag har ju även fåt ten julklapp av Ninni som var mycket speciell, det var en foto album på dom djuren som har gått bort och det är även dom djuren som har betytt mest för mig<3 Super fint älskar det verkligen.



Hur har er dag annars sett ut då?

Min har bestått av jobb jobb jobb och huvudvärk på det...:(

Jag har även möblerat om på mitt rum tyckte det blev rätt bra ändå, men nej nu orkar jag inte skriva mer här för huvudet de tar kål på mig!!!

Ni når mig på telen<3

Av Anna Gandsjö - 14 december 2011 20:58

Tjäna!!!


Halloj bloggen då var mn klar på navigator nu sista dagen idag fy

vad skönt och nu är det inte alls långt kvar till JUL!! Jag är som sagt

klar med mina julklappar slått in alla och så nu väntar jag bara på

att Ninni ska komma hit och lämna min och jag är nästan bergis på att

jag kommer älska den och att jag kommer gråta av glädje när jag

ser den..<3 Ninni fick sin julklapp av mig igår och hon tyckte om den

det är jag glad övet men det var jag nästan säker på att hon skulle

göra med:) Sitter här nu och kollar på kläderna som jag har fått

av Josefine super fina:)


Det finns många som har frågat mig på sista tiden hur det går med

mitt Love Life och ja jo mitt love life går skit bra måste jag säga, jag fick

ett super gulligt sms innan idag så jag viste inte vad ajg skulle svara

och jag har fortfarande inte svarat på det. Men jag får nog snart

ta och luska fram ett litet svar annars vet jag itne vad som händer:P


Fick julklappen från jobbet (Lagerbergs) idag med eller ja mamma fick

hem den igår men jag fick den idag:) en ALADDIN ask 


hehe har redan nallat en bit eller ja två nej tre faktisktXD

Men det är ju min så varför inte liksom  


Just nu har jag typ inget att pyssla med så jag sitter och

lyssnar på Disney låtar och just nu spelas  EN VÄN SOM JAG

från Aladdin där anden sjunger om Aladdin

från en chokladask till ett tv program:P

Jag är typ helt hyper nu vilket är lite väl ja eller asså jag har

ju varit uppe skit tidigt idag, haha det var rätt roligt imorse för

vid kvart i 6 imorse så ligger jag och Ninni i sängen och hon

säger till mig du skulle också gå upp nu va? Vänder på sig

mot mig och kör huvudet rätt in i Izza som satt sig i sängen mellan oss sööt saken min<3


Nej nu vet jag dock inte vad jag ska skriva om mer så nu

släpper jag bloggen  för en dag eller två kanske treXD

Haha nej elelr jo men är det nått speciellt så vet ni att ni

når mig på min mobil nästan dygnet runt;)<3

Av Anna Gandsjö - 8 december 2011 20:17

Tjäna alla!!! Haha lite smått överskotts energi häri början men det blir bättre sen:P

Jag har precis tryckt i mig en fet kebab rulle och ja det var så jävla gott så ooh!


Hur har min vecka sett ut då?

Måndags så var det först navigator där allt gick åt helvete sen satte man sig på tåget och åkte hem till syster min för att passa hennes barn på kvällen då hon skulle iväg och Daniel hade vakten så men det var skojsigt, alltid lika roligt att vara där:) Emilia fick även sin födelsepresent av mig ett par silver öronhängen format som en blomma och en rosa diamant i mitten super fint, glad blev hon också och tyckte att dom var jätte fina så det var ju roligt:)

Ja sen var det upp tidigt i tisdags och på tåget hem mot kristianstad och bege sig till navigator sen onsdag och torsdag så har jag varit hemma för att jag har nått så sjukt ont i halsen min och imorgon så är jag LEDIG gött som fan!! Blir till att sova länge imon då:)


Idag så tog jag Daisy med mig in till stan  vi gick bort till ArkensZoo för att se om dom hade sele till Daisy och ja det blev ett orange sele med reflex på vilket är super bra, jag hittade även en lite bädd till katterna som var super sööt:) ( Ja jag skämmer bort djuren ) Men det är för att jag älsakr dom så mycket!:) Ja hon går fint i selet i alla fall men det tar ju ett tag innan jag själv vänjer mig vid att hon inte har halsband längre, det var ju lättare att styra henne med halsband men det är ju en vane sak..


Gud vad mycket smilisar det är med i detta inläggetXD 


Sen var jag och Daisy även uppe och hälsade på Linda och Cazandra lite, och med hundarna gick det jätte bra faktiskt..:)


Ja i lördags så hade ju jag, €mmma och Elin en liten tjej kväll med 3 rätters middag och en massa lekar, roligt hade vi och jag tänkte inte lägga ut alla bilder här på bloggen utan vill ni se bilderna så tryck på länkarna dom är i del 1 och del 2:)




http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150446498933112.382850.608813111&type=3



http://www.facebook.com/media/set/?set=a...608813111&type=3




 Jag funderar starkt på om man ska ta och bädda ner sig under täcket och kolla film eller om man ska locka ut en viss personXD Men det återstår att se.

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards