m-issg

Alla inlägg under november 2012

Av Anna Gandsjö - 15 november 2012 21:22

Hej alla det var ett tag sen nu det är ju lite som hänt kan man säga.

En jävla massa gnäll bråk och skit! 

Och nu måste jag säga ifrån att jag pallar inte mer jag är trött på denna skiten nu det är bara så, vet inte vrt jag ska ta vägen så trött ör jag på det hela!

Finns dock inte så mycket man kan göra mer än att kämpa sig igenom detta och tro mig jag kämpar för fullt men stöter bara på motgångar hela tidern och det blir inte direkt lättare.. 

Senast som jag skrev här var i september jag har itne direkt haft någon lust alls till att blogga man kan inte alltid ha det heller men jag ska i alla fall försöka att blogga lite mer.

Men vad är det då?

Mjo eller nja inte så värst mycket egentligen mormors lägenhet blev tömt som den skulle och sånt, jag har haft födelsedagsfest som gick skit bra det jag minns av den i alla fall vi var väl runt 40 pers sjukt skoj men det härliga gänget så kan det inte bli bättre..

Har även varit på massa andra fester och har haft skit roligt.

Jag och emma hr färdat ett av mina pussel så nu håller vi på med ett annat och jag håller på med ett här hemma hos mig, det ska bli tavlor av det för det är verkligen skitsnyggt att lägga pussel och sen rama in dom så jävla snyggt asså!


Jaha vad kan man mer skriva om?

Inväntar min säng som jag äntligen får på måndag ska bli så skönt att få sova i en redigt säng måste jag säga.. 

En sak till jag har klippt lugg!

 

Trivs superbra i det.


Ja Cazandra är här idag eller ja nu ikväll så blir att dela säng med den sketungen inatt

men nej jag har inte så mycket mer att skriva om så vi höres kanske inte vet jag

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards