m-issg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Gandsjö - 31 augusti 2011 21:50

Just nu känns allt lite smått förvirrande jag vet vad jag vill men ändå inte på ett sätt hur ska detta sluta?


Vad? När? Hur?


confused

confused

confused


Hur kan det bli så fel?

Varför blir det så fel?

Vill inte att det ska vara såhär...

Vill inte ha det så..!


Hur löser man detta då?


Jag hatar dig  Jag hatar dig Jag saknar dig  JAG SAKNAR DIG

Jag hatar dig  Jag hatar dig Jag saknr dig JAG SAKNAR DIG 

Jag hatar dig  Jag hatar dig Jag saknar dig AHHHHHH

Jag hatar dig Jag saknar diiiiig  Jag saknar diiig Jag hatar dig



Av Anna Gandsjö - 26 augusti 2011 23:29

   

Av Anna Gandsjö - 25 augusti 2011 22:08

Hejjsan här kommer lite bilder på det jag shoppat idag och jag är super nöjd med mina köp<3



Ett vitt skit snyggt linne   

2 styck bhar till priset av en det är billigt det;)              Love me now or lose me forever linne                                      Ett skit sött linne med fjärilar på<3                                          Ett linne jag tänkte jag skulle ha nör jag går med daisy             Tänkte köpa ett par byxor till linnet men blev denna tröjan      en ny fin väska                                                                ny fin plånbok<3                                                             8 stycken vita öronhängen till mina 7 hål och 2 silvriga då jag redan har 5 hemma;P    


detta är vad jag har köpt idag som sagt skit nöjd älskar allt<3<3<3

Av Anna Gandsjö - 24 augusti 2011 21:07

Hejjsan alla läsare!!


Ja som rubriken lyder  (( Drygt en månad kvar nu )) asså tills jag fyller 20 år då klart den dagen har jag längtat efter men tror ändå inte att det blir något stort kanske kanske inte det får vi se när det närmar sig;)


Tänkte skriva lite om vad som hänt nu under ett tag och kommer även lite bilder:)

Ja innan i tidigare inlägg så har jag ju inte berättat vad som har hänt här hemma så här kommer det vi an ta och börja med att ja som ni vet så fick vi ju hem vår nya lilla kisse misse lilla Izza och här kommer det en liten bild på när Izza coh truls ligger i min säng och myser<3

   

Sen kommer vi ju då även till mamma födelsedag och utan att hon viste om det så fick hon en tårta av mig i present som föreställde en liten gris och såhär glad blev hon för tårtan:)

   

Sen flyttade ju även jag hem till mormor där eftersom jag jobbade så lilla slemelie kom på kvällen där sen så vi skrattade och hade roligt saknar dig<3

   


Och ja sen efter det så har det inte hänt så mycket mer än  att sommarjobbet har slutat och jag har flyttat hem..


Men i alla fall var inne i stan idag med linda och idag tog jag två nya hål i mina öron ett i varje öre kommer två bilder här (( Dock inte så bra kvalite ))

   


Så nu har jag 4 hål i ena örat ohc 3 i andra så återstår att se hur pass bra jag kan sova nu:P

Sen imon blir det med in till stan shoppa lite med Zakke då ska jag fram för allt se om jag hittar en ny klänning och en ny väska för min brister snart i rämmen... Och det vill vi inte ska hända mitt på stan..


Nej nu ska jag fortsätta med mitt här och ha lite nedräkning nu tills vissa datumar:)  

26/8 Fira syster

27/8 troligen klippa mig

3/9 ULLARED

5/9 um

sen 24/9 kalas för mig 

25/9 Fyller jag 20


men nej ni når mig på mobilen om det är nått puss<3



Av Anna Gandsjö - 23 augusti 2011 22:05

Tjossan läsare!!


Har inte varit här och skrivit på ett tag nu och så fick jag ett litet önskemål om att skriva lite igen eller rättare sagt att det kanske var dags att uppdatera lite:P Haha men jag har varken haft tiden eller orken till detta därav så har det inte blivit nått. 

Men men nu är sommarjobbet över och ja det slutade den 12 Aug och även då så kom min kusin hem till mig sen på onsdagen där så drog jag till min morfar och var där en vecka men nu är jag hemma igen och det är sjukt skönt<3

Väl hemma sen blev det ta de lugnt snacka lite med mamma och så packa upp men det var inte så mycket så blev en massa gos här hemm med djuren idag och det var verkligen efterlängtat LOVELY<3<3


Men mycket har hänt under dessa dagarna en hel del drama med men det får du fan ta och skylla dig själv för!!! HAHA


Nej men vet inte så mycket mer det finns att skriva om just nu egentligen utan nu ska jag ta och fortsätta på mitt lapptäcke som jag håller på med av garn


så nås på mobilen om det är nått<3puss

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards