m-issg

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna Gandsjö - 5 maj 2012 21:46

Shoo!


Hur är det med er alla?

Här hos mig är det bra än i alla fall är lite smått flrvirrad för tillfället men varför det är inget som jag kommer säga här.

Det var ju ett tag sen jag uppdaterade hör nu tanken var ju att ajg skule försöka skriva lite varje dag men det är inte alltid man kommer på nått man kan skriva om, vissa dagar står det helt still och vissas dagar har man hur mycket som helst att skriva om men idag nja idag är det väl si sådär med det.

Det jag känner just nu att jag vill skriva om det är förra helgens händelser var på 20 års fest mina älskade barndomsvänner Zakke och Milla fyllde år på lördagen så blev först fest där sen ut på kvällen jag och Emma drog till O´learys medans alla andra drog till Bånken. 

Ja vi träffade lite blandat folk där jag stötta bland annat på Daniel där som jag itne träffat på länge nu så det var skoj..


Men egentligen så kommer jag inte ihåg så mycket från utgången finns vissa delar som sitter men det tänker jag itne heller nämna här vad det är för nått.


Sen resten av veckan har jag tagit det lugnt har sovit så dåligt om nätterna nu så:/ vaknar vid halv 2 på natten och kan sen itne somna om fören på morgonen har varit så ett par dagar så får hoppas på att det blir bättre snart..


Längtar efter mina skattepengar med så jag kan köpa min nya säng:D

      Dessa blir det:)


Ne nu vet jag inte vad jag mer ska skriva om mer än att jag tror att jag längtar till måndag:P









Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards