m-issg

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Gandsjö - 25 mars 2012 19:55

Här kommer bilder!:)


Dessa mörka byxorna

   


Blev även dessa super snygga tycker jag


   


Dessa plus en svart




ingen bra bild med denna kom med hem

   


en ny töjning


 


Ploppen uppe i örat så nu är det också bytt:P


 


nya skor var behövligt


 


Och solglasögon är ett måste när det är sol ute!


 


Blev öven två linnen lika dana som jag köpt innan:)

Av Anna Gandsjö - 20 mars 2012 19:54

Tjo!


Hur är det med er?

Här är det bra, har inte vait inne och bloggat på ett tag

nu men jag har varit helt slut när jag har kommit hem efter

jobbet och har även haft lite att göra med hundarna och lite sånt.

Sålde mina sänglampor förra veckan och har även gjort

ett fynd skrev på facebook att jag sökte två sänglampor

fick 5 st för 400:- och så vill jag bara säga den personen

jag köpte dom av gav 140 :- styck så jag tjänade på det:)

Två rosa och tre svarta, jag tänkte jag skulle ha två svara

som sänglampor klart och den andra svarta i fönstret

och sen dom rosa på byron:) kommer bli så snyggt! 

Även köpt mig ett sängöverkast av syster min ett blått som

jag velt ha jätte länge fanns öven 2 kuddar till och min

kära syster har ju bra smak så ja gvet att det är fint.

Jag har antagligen sett det innan när jag varit hos dom

men kommer inte ihåg hur det ser utXD Ni vet minnet är

bra MEN kort;P haha men som sagt hon har bra smak så

vet att det är fint:)


Jag har även beställt en underbar pressent till mamma

som hon ska få i födelsepresent går på 800 men det är

de värt för jag vet att hon kommer tycka om den<3

Bara för att jag älskar min mamma så mycket  LOVE YA 


Tänkte ja gskulle försöka sälja min säng med och om

den blir såld innan jag kan köpa en ny så ska jag ha

extra sängen och såva på ett tag det löser sig alltid, sov på den

i ja mer än ett halv år när vi bodde på tocken för en viss

bror snodde min säng så elelr ja det var ju hans jag lånade bara den;P haha


I söndags var vi på en härlig promenad med hundarna vi

var ett 10 tal hundar vi hade mysigt, gick linnérundan

mycket fin runda måste jag säga bilderna från rundan

kommer senare det är så många bilder så det tar tid att ladda upp allaXD 


Ska kanske ta och rensa lite på mitt rum imorgon bland

sakerna  jag har så sjukt mycket saker men man kan ju inte

sätta ner nått i källaren med där är så mycket fukt så

allt blir ju mögligt och förstört:/ och det är ju inte så rolgit

att få sina saker förstörda heller juue..


Men nej nu ska jag nog ta något att äta tror jag ni når mig

på mobilen om det är nått men det vet ni redan<3


 

Bjuder på denna underbara bild på snäckan här hemma<3 

Av Anna Gandsjö - 9 mars 2012 20:31

Säljer dessa två lavalampor röd och blå 


 


Kom med ett bud på dom:)

Av Anna Gandsjö - 7 mars 2012 19:27

Hej här kommer lite saker som jag hade tänkt sälja!


Tungpiercing ALDRIG använd 14 mm kom med bud?!

 


Plånbok använd ca en månad  7 kortfack i två myntfack och 2 sedelfack kom med bud?!



    


Skor med klar ca 2.5 ca höga  storlek 38 använda fåtal gånger kom med bud?!


   


skor köpta i Thailand aldrig använda storlek 40 kom med bud?!


 


Väska köpt från HM sällan använd bud?!



 


Kom med ett bud så ska vi nog komma överens om ett bra pris i slutändan:)

Av Anna Gandsjö - 6 mars 2012 17:24

hej redan mars månad helt sjukt tiden går så snabbt..:O

Orkar egentligen inte blogga just nu men kände att jag inte har gjort det på länge så det får bli ett kort inlägg.


Är lite smått nere idag har feber och mår allmänt skit!!

Men sammtidigt finns det dom som lättar upp stämmningen med bara ett sms vilket är skönt:)


Jobbade mån-ons förra veckan sen resterande två dagar var jag i brors lägenhet passade kajsa och cazandra vi hade faktisgt roligt var där i helgen med eftersom jag hade henne då också:P

Sen skulle man jobba som igår då och under dagen började jag känna mig allmänt konstig ja när jag kom hem sen visade det sig att  jag hade fått feber:O Inte roligt då jag skulle haft jobbat idag med och ev hela veckan men gå dit och stå där med feber det är inte roligt har gjort det innan och gör ALDRIG om det för de är ett rent helvete att stå där när man mår så..!

Bara hoppas på att jag bli bättre i alla fall tills tors så jag kan jobba tors och fre hoppas kan man ju alldit göra:D


Sitter coh lyssnar på en låt som verkligen talar tycker jag, jag tyc ker helt enkelt om den:P


Men nej nu ska jag vila vidare så jag blir bättre någon gångXD

Puss på er my lovers<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards