m-issg

Alla inlägg under januari 2013

Av Anna Gandsjö - 28 januari 2013 22:05

Hej!
Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera här!
Vad är det som hänt i mitt liv nu sen senast då? Nja egentligen inte så mycket, min bror befinner sig fortfarande i Thailand och jag saknar honom nått så enormt mycket det går liksom inte beskriva hur mycket..!
Mina syskon betyder liksom mest för mig skulle det hända någon av dom nått så vet jag inte vad jag skulle göra jag har alltid ställt uppför dom och kommer alltid att göra det med!

Djuren hur är det med dom då?
Nja det är bra dom äter och skiter nä men dom mår bra alla utom chicco men det vet vi alla att det har med hans andning att göra tråkigt nog en sån härlig katt som han, man kan göra precis vad man vill med han utan problem han bryr sig inte älskade katt!<3

Livet kärleken då?
Nja det går väl lite upp och ner med de:/
Ibland är man på rätt spår och ibland inte och det är livets gång men man hoppas varje dag på att det ska bli bättre..

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om i nu läget men ni kan ju alltid tipsa om det är nått ni vill veta så skriver jag:)

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards