m-issg

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

17-07-2013

Av Anna Gandsjö - 17 juli 2013 18:07

Hejsan alla underbara!


Det var ju ett tag sen jag skrev här nu och det har hänt mycket i mitt liv ska ni veta, senast jag skrev så handlade det om min 12 veckors praktik på äldreboendet i vä.

Där blev det istället 14 veckor med praktik och sen övergick jag direkt till mitt sommarjobb på lagerbergas där jag detta året bara skulle vara 4 veckor men dom ringde mig och frågade om jag kunde börja en vecka tidigare så ja vecka 25-29 jobbar jag där och nu kommer det bästa av allt, jag återgår till äldreboendet i vä nu på måndag den 22/7 men inte som praktikant utan som timvikarie:D

Överlycklig tjej här i skåne/kristianstad för jag har nu äntligen hittat ett jobb som jag trivs med så kommer nu även bli att jag ska plugga till detta vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra någonsin;P

Någon gång så ska man ju hitta något och det har jag gjort nu:)


Tiden har gått och det är redan juli månadCazandra har fyllt 6 år och blivit stor flicka nu mamma fyller år idag så vi går passa på att säga grattis till mamsen;)<3

Jag ska bli faste på nytt och det är uträknat till den 23/7 men får se om en tittar ut senare eller tidigare.

Har ju även träffat mycket nytt och trevligt folk och en helt underbar människa också måste jag passa på att säga:)


Jag känner att i detta inlägget så blir det mycket blandat men det gör inget och snart är det ett helt år sen min älskade mormor gick bort;(

Saknaden är extrem stor och tiden har gått så sjukt fort!:O


Ja min storebror Danielk kom hem från Thailand för ungefär en månad sen och idag jar han och pappa åkt upp till stockholm för att hämta flickvännen som kom med flyget från thailand och ska nu stanna i 2 månader sen flyger dom tillbaka i september..


Just nu finns det nog inte så mycket mer att berätta än att vi får höras av och jag ska försöka bli bättre på att blogga nu:) 

LOVE YA!<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards