m-issg

Alla inlägg under september 2013

Av Anna Gandsjö - 7 september 2013 21:51

På ett sätt så är detta en fruktansvärt usel dag!
Var planerat en fest idag men det sket sig nått så djävulskt!
Blir så trött på folk när dom sitter och säger en sak till mig och sen gör en annan blir så jävla förbannad!

Av Anna Gandsjö - 4 september 2013 23:18

Usch just nu är fan mitt liv en stor ända röra.. Vilken ände ska man börja i liksom?! Känns som att änden aldrig får ett slut vilket är jobbigt;(
Så just nu säger jag vara fuck life!
Finns så klart saker jag är glad över att ha i mitt liv och det är mina underbara vänner och min underbara pojkvän!<3
Måste bara skryta lite men det går fan inte att hitta en bättre kar än min blommor (oftast rosor) en gång i veckan massage i stort sätt varje kväll hur underbart är inte allt detta.. Dock ibland så förstår jag mig inte redigt på han men jag älskar ju han såklart ändå<3

Från de ena till de andra imorgon ska jag äntligen skriva över mig till Kristianstads bank!:D yey glad Anna efter 3 år

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards