m-issg

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Gandsjö - 31 januari 2011 18:52

Hejjsan bloggen!


Ja idag är det den sista Januari denna månaden har gått snabbt och den har varit upp och ner en massa värre månad får man leta efter och ja jag menar det..

Vad händer mig idag då?

Legat och kollat på OC idag asså det är sjukt man kan sitta och säga liksom  men gör så gör si istället:P haha rätt roligt när man väl tänker efter för menar dom hör ju inte enXD

Sen har jag städat av rummet lite och sitter här nu och lyssnar på musik väntar även på älskade Ninni som kommer idag så när hon kommer ska vi ut och gå en lång runda i mörkter yey skoj:P hehe

sen ikväll blir det mys med film GREASE 2 

  

Måste säga detta är en film jag verkligen gillar  den är helt underbar:) Bara älskar den<3


Annars ikväll så blir det mys med Ninni och lite sms med ja det vill ni allt veta va;)

Av Anna Gandsjö - 28 januari 2011 20:58

Hejjsan alla läsare!


Ja jag lever om ni undrat över mig men som ni vet så har min dator inte funkat men nu gör den det igen och det tackar jag min bror för:) TACK!

Annars händer det inte sådär jätte mycket jobba imon vilket lär bli drygt för det skulle bli 3-4 timmar längre asså som en hel arbetsdag ungefär fattas bara timmen mellan 7 och 8 på morgonen, kanske skulle det bli såhär fram över med:/ nej inte på lördagarna vist det är mer pengar men ändå..

Så det blir jobb imon sen när jag kommer hem så är Cazandra också här hemma jag ska passa henne till söndag så ska bli skoj:)


Men jag lever och nu vet ni alla det:)

Jag nås på mobilen om det är nått PUSS  

Av Anna Gandsjö - 24 januari 2011 22:23

Hejjsan alla läsare<3


Ja förlåt för en dålig uppdatering:/ Men som ni alla vet så har min dator fått ett virus så kan inte göra ett skit på min dator och därför får jag sita vid mina föräldrars dator vilket är lite jobbigt för har inga bilder eller nått här:(

Men men detta klarar jag ändå.

Och som rubriken säger en underbar helg den tackar jag för i fredags så blev det en lugn dag i lördags så jobbade jag sen var det hem och måla köket och på kvällen åkte jag och NInni till compagniet i karlshamn:) super roligt sen ja vi kom hel vid 10 i söndags morse och vi skulle egentligen bara sova en timme men blev vist 5 timman:P haha men så kan det gå ibland och sen i söndags kväll så blev det bio Meet the Fuckers:) haha den var rätt bra ändå tycker jag..

Så jag var hemma vid 10 igår kväll så pratade lite med mamma åt lite chokladpudding och gick sedan upp för att lägga mig jag var ju skit trött satte mig i min soffa för att kolla igemon lite saker tills idag och vips så somnade jag  PÅ SOFFAN:P haha somnade sjukt snabbt, men vaknade efter någon timme igen så jag la märke till att jag hade min väska om mig fortfartande för jag låg på denXD HAHA så då blev det bara av med kläderna och lägga sig i sängen somnade lika snabbt bär men jag vaknade ju någon gång inatt och trodde att mamma och dom hade tagit några av mina kddar för det kändes som det saknades någon så fick ju börja räkna dom men nej där saknades igen alla 9 var där:) sen var det upp imorse och kolla lite tv fika med pappa sen in till stan på möta och skit..

Möte alla dagar denna veckan utom onsdag men men sak samma imorgon kommer i alla fall älskade bebisnöt Zandra hit<3 känns som om vi inte ha träffats på jätte länge nu.. men det ska bli roligt att träffa henne igen tycker jag:)<3

Nej nu ska jag ligga och kolla lite på tv så vi höres ni når mig på mobilen om det är nått PUSS  

    

Av Anna Gandsjö - 20 januari 2011 11:10

Hej bloggen!


Gör ni idag?

Idag blir det en lugn dag för mig.

Nu har dom fått min ansökan så får se hur det går vi håller tummarna för det nu!:)

Har även snackat med tandläkaren idag så dom kommer dra pengar från mitt konto varje månad så när jag väl ska gå dit behöver jag inte betala nått:) GOTT   

Jag behöver inte dig

Jag behöver inte någon

Jag behöver ingen kärlek, bryr mig inte hur du har det

Du kan läsa mina rader, bryr mig inte hur du tar det

Jag älskar dig

Jag hatar dig

Jag saknar dig

Men ändå inte

Det du gjort mot mig knäckte mitt hjärta på mitten

Från att acceptera till en helt annan nivå

I ett förhållande som kanske är bäst för oss två

Är trött på kärleken

Är trött på känslan

Är trött på att alltid bli sviken

Är trött på att bli ensam


I can´t breathe

i can´t breathe any more

i´m paralyzed

i could hardly move my eyes


The darkness is falling so the night has

come where the demons cry out your name

directly from the underworld 



I hate your face and i hate your name


My love for music is indescribable


 

Av Anna Gandsjö - 19 januari 2011 21:14

Det finns en sak som gör mig så jävla arg och det är fan att dom man känner snackar skit om en sen när man träffas låtsas dom som om inget har hänt, jag tänker inte nämna några namn men ni vet vilka ni är. 

SÅ JAG SÄGER BARA EN SAK VILL NI MIG NÅTT KOM DÅ OCH SÄG DET TILL MIG FÖR FAN!!!  


  

Av Anna Gandsjö - 19 januari 2011 18:20

Hejjsan alla läsare!


Hur är det med er idag och hur har er dag varit??


Min dag jo den är lättförklarad idag sovit jag har varit så sjukt trött men det är ju inte så konstigt, igår var ju Ninni här så vi kollade lite film och så den var väl slut lite innan 12 tiden så sa vi då går vi och lägger oss för vi skulle upp 5 Ninni skulle jobba.

Men kunde vi somna nej då vi låg och kollade på filmerna vi filmat i Thailand och konstaterade att vi saknade det och ja att man kunde sakna ett ställe så mycket det viste jag inte:P

Nej så vi låg och kollade på dom sen låg vi och snackade lite vid 1 somnade vi nog fast ninni hon somnade lite innan mig och det vet jag pga att jag hörde henne säga jahaja ( i sömnen ) haha var rätt roligt måste jag sägaXD

Nej sen var det upp lite över 5 äta och lite så sen körde hon vid 6 för hon skulle ju jobba och jag gick till tven haha jag orkade vara vaken till det att Kim gick till skolan sen slocknade jag  och sov i 2 timmar sjukt skönt måste jag säga:) 

Så ja jag har haft en lugnt dag idag.

Suttit nu och skickat iväg till några jobb så får se om dom hör av sig tillbaka men man får ju hoppas:)

Nej nu ska jag sträcka på ryggen lite det behövs efter denna dagen nås som vanligt på mobilen PUSS  

  

Av Anna Gandsjö - 18 januari 2011 18:08

Blir lite blandat idag..

Ja jag skulle ha gått upp vid 8 imorse med men det sket sig igen gick upp vid halv 10 istället och då blev det te och tv mys:)

Satt där ett tag och lovar igen det spökar i detta huset! Sjukt läskigt..

Men men var ute en sväng innan med Daisy jätte skönt måste jag säga ska försöka gå den rundan varje dag så vi får se hur det går med det:P


Idag var Kims (min lillebror) klass med i VI I 5AN och JA DOM VANN ÖVER DEN ANDRA SKOLAN!!:)  (minns inte namnet på den skolan) Stort grattis till er Viby!:)


Och om en stund så kommer lilla Lennart Flink hit så det blir lite Grease och Dag-otto mys:)

Ja hon kidnappar ena sidan av sängen inatt så Doris inatt får vi sällskap:P haha men det stör nog inte henne så mycket tror jag inte;)


Sen imon så blir det upp tidigt jag har bestämt mig för att jag ska gå upp när Ninni går upp alltså klockan 5 sen kör hon vid 6 tiden för hon ska jobba imon men när hon kört så slocknar man väl på soffan igen det skulle inte förvåna mig sådär jätte mycket:Phaha

Så nu sitter jag här tvättat håret och ätit lite och nu är jag här vid datorn och lyssnar på musik väntar på att Ninni ska skicka att hon kör..

Men tänkte jag passar på att uppdatera bloggen lite innan hon kommer det är bäst så tycker jag..



Äntligen så har jag  plockat undan lite på mitt bord och på soffan det såg för jävligt ut men nu ser det bra ut igen haha jag har inte satt undan mina få julsaker än men det gör inte så mycket dom stör mig ju inte så då kan dom lika gärna så framme tills den dagen jag får ett ryck och vill ta bort dom vill säga:P


Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva så nås på mobilen om det är nått PUSS  

  

Av Anna Gandsjö - 17 januari 2011 20:57

Hej!


Här kommer lite fina saker man inte hade sagt nej till heller..


    

Ett linne och en klänning super fint från ellos båda två:) Det hade suttit fint i vår garderoben men det får nog allt vänta..


   Ett påslakan sätt jag har fastnat mycket stort för  detta gillade jag skarkt:)


     Som ni alla redan vet så älskar jag ju tigrar det är ett bland dom finaste djuren som finns och hade man kunnat/fått ha det som hus djur så hade jag lätt haft det.:) Detta är i alla fall två mattor som jag fastnade för.


  

Och detta är då mattan som jag letat efter i två år det var meningen jag skulle fått den av mina föräldrar för två år sen men den var slut så då fick jag Doris av dom istället men ända sen dess har jag letat efter denna super snygga mattan och nu ÄNTLIGEN har jag hittat den igen så denna ska verkligen ligga på mitt rum:)



Nå vad har ni annars gjort idag då?

Jag  själv bestämde mig igår för att gå upp klockan 8 imorse men när klockan ringde sa jag till mig själv hur dum får man lov att vara så jag log kvar 30 min till innan jag gick upp:P

Sen blev det en lugnt morgon för min delmysa ner sig under filten med en kopp te och tv..

Men jag lovar det spökar i detta huset, det är någon som vill mig något  så fort jag kollar på tv  så ändrar tven kanal och detta händer bara när det är jag som kollar det spökar här och den/det vill mig något jag är säker på det.. Men men man vänjer sig  vid det..

Men nog om det var i alla fall på möte  idag ju och det gick hyfsat bra bokade in 3 nya möten därav ett är med jobbcoachen dom andra två är WorkShop för CV och personligt brev så men detta blir nog bra det hoppas jag..

Vill att detta ska bli klart nu hitta jobb snabbt eller i alla fall praktik sen flytta hemifrån  vill ha eget nu..


Nej nu blir det nog en film skulle jag tro så kanske uppdaterar senare ikväll nås på mobilen PUSS  


Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards