m-issg

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Lite fixat:)

Av Anna Gandsjö - 20 januari 2011 11:10

Hej bloggen!


Gör ni idag?

Idag blir det en lugn dag för mig.

Nu har dom fått min ansökan så får se hur det går vi håller tummarna för det nu!:)

Har även snackat med tandläkaren idag så dom kommer dra pengar från mitt konto varje månad så när jag väl ska gå dit behöver jag inte betala nått:) GOTT   

Jag behöver inte dig

Jag behöver inte någon

Jag behöver ingen kärlek, bryr mig inte hur du har det

Du kan läsa mina rader, bryr mig inte hur du tar det

Jag älskar dig

Jag hatar dig

Jag saknar dig

Men ändå inte

Det du gjort mot mig knäckte mitt hjärta på mitten

Från att acceptera till en helt annan nivå

I ett förhållande som kanske är bäst för oss två

Är trött på kärleken

Är trött på känslan

Är trött på att alltid bli sviken

Är trött på att bli ensam


I can´t breathe

i can´t breathe any more

i´m paralyzed

i could hardly move my eyes


The darkness is falling so the night has

come where the demons cry out your name

directly from the underworld 



I hate your face and i hate your name


My love for music is indescribable


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards