m-issg

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Anna Gandsjö - 10 januari 2011 23:43

YES!!!:D

Tillslut funkade voddler och då fick det lov att bli denna filmen

  

Confessions of a younh bride


Detta var en jätte bra film tyckte jag verkligen gillade den stort så denna filmen rekomenderar jag verkligen jätte mycket!!

Av Anna Gandsjö - 10 januari 2011 21:45

Irriterar mig verkligen nu på voddler nu vill det inte funkar igen och det stör mig sjukt mycket..

Vill inte sitta där nere och kolla heller ju datorn där nere surrar sjukt mycket men vist jag är van vid det för hör inte det alltid men när man läv hör det så är även det irriterande!

Gaahh!!!

  


Men nej vad har ni alla gjort annars idag då?:)

Själv så har jag varit på möte hela förmiddagen om det här med ungdomsgarantin och stuff även gällande försäkringskassan så vi får våra penga, men fan vad jobbigt det är att få in allt i huvet på en och samma gång speciellt när det är så sjukt mycket info med som det var idag min hjärna var helt slut när jag kom hem..:O

Men ja sen kom man hem startade lite te lyssnade lite på musik sen har man snackat med lite vänner och roat sig liteXD

Pratade även med min jobbcoach han ringde idag så nu ska vi ha möte på onsdag klockan 15:00 så får se vad han har för roligt att säga...


Ja denna veckan byter jag även mobil nummer så är det någon som är intresserad av att ha det så hör av er men det är ju klart att det är några som kommer få det men kan ju vara att jag råkar glömma någon så det är ju lika bra att höra av sig om i fall att:)


Men nej nu ska jag försöka få skiten att fungera igen är det nått så skicka sms:) Jag medelar senare om när jag har bytt nummret<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards