m-issg

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Anna Gandsjö - 5 januari 2011 21:50

Godkväll alla läsare!


Vad har ni haft för er idag då??

Jag och Cazandra har haft det en rätt lugn dag idag busat lite men annars har vi inte gjort mycket:P

Lilla fröken fick sig ett bad nu ikväll lite pip och gnäll men det gick bra i alla fall och haha medans jag duschade så satt hon på toastolen och pratade med mig skit unge:P hon är för söt hon:)



Ja lite synd att jag jobbat på lördag vill jag säga för hade jag inte jobbat så hade du kunnat komma men ibland är det så man måste jobba, kan inte tänka mig att det är så roligt att vara hemma själv med mina föräldrar:P haha

Men det är sånt som händer och det kommer ju fler tillfällen;)


Nej men vad finns det mer man kan skriva om då??


Nja har även märkt att Daisy inte är så duktig på att hålla sig ren när hon löper:/ Finns lite blod här och där men inte lönt att torka upp det förän hon löpt klart.. Jag ska ta och köpa en blöja åt henne  för då slipper man allt det med efterosm hon inte är så bra på att hålla sig ren..


nej jag har nog inte så mycket mer att skriva egentligen inte vad jag kommer på nu i allafall:P


  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards