m-issg

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Anna Gandsjö - 14 januari 2011 22:05

så kommer det en liten bloggning om dom filmerna som jag sett men inte skrivit något om så nå ska vi börja med 


Big gilrs don´t cry


  

Detta var en helt okej film tycker jag lite tråkig på sina ställen men den var som sagt helt okej att titta på..:)


Between the sheets


(detta omslaget hade inte filmen men hittade inte orginalet)

Denna filmen haha jag hade roligt när jag såg den lite skatt attacker:P


Everybody doing it


  


Kommer inte direkt ihåg vad den handlade om för var ju som sagt några dagar sen jag kollade på den men jag vet att det var bra i alla fall:P


It´s a boy girl thing



Denna  filmen jag bara älskade den haha sjukt rolig så denna är något jag rekomenderar!!:)






Av Anna Gandsjö - 14 januari 2011 13:42

Hejjsan alla mina kära läsare!<3


Vad hittar ni på denna underbara fredag då??

Jag själv inte så mycket alls, jag och Daisy var ute innan en sväng och gick/sprang gick skit bra måste jag ju bara säga:)

Sen har jag lite bestutsångest är bjuden på två fester men ska jag vara ärlig så är jag nog inte på nått speciellt fest humör idga så blir nog en mysig hemma kväll med famlijen skulle jag tro:)

Sen blir det nog en film ikväll med som vanligt men ikväll ska jag även kolla på let´s dance jag missade ju det förra veckan vilket inte var bra alls.

Idag har jag damsögit rummet med Daisy hon ligger här inne rätt mycket med så en massa hår från henne..


OJ min musik låter rätt mycket måste jag säga men det är ingen hemma så det gör igent;) haha Kim kommer snart men han bryr sig inte men som dom säger musiken låter mucket MYCKET bättre när det är högt!!:)


Tänkte jag skulle försöka få mamma till att vi ska äta taccos idag tycker det var länge sen nu men det är fan sjukt gott!!:)


Nej nu har jag itne så mycket mer att skriva uppdaterar senare om dom filmerna som jag kollat på men inte skrivit något men fram tills dess nås jag på mobilen:)<3 LOVE

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards