m-issg

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Anna Gandsjö - 9 januari 2011 22:28

Ja så hette filmen som jag kollade på nu ikväll, vist den var kanske inte sådär jätte bra men  det gick att kolla på den i alla fall det är ju de som är det viktigaste.

Dels den var ju lite rolig på vissa ställen men även om jag själv inte tyckte den var sådär jätte bra så måste jag ju rekomendera den till er andraXD

  

Av Anna Gandsjö - 9 januari 2011 18:17

  


Saknaden till är otroligt stor ja det går inte besktiva med ord hur stor.

Jag tänker på er varje dag varje minut och varje sekund det går inte att sluta, ni har det bättre där ni är nu det vet jag med men det hjälper inte mot saknaden jag har till er.

Jag vet att du Texas inte mådde bra av varken exemen eller medicinen du fick mot den och Tyson som sagt du blev lite knäpp och det bästa för er båda var att få somna in och ha det bra uppe i himlen istället.

Dagen ni lämnade oss då låg jag sjuk var meningen jag skulle följt med men jag kunde inte var så pass dålig så jag bara låg, men innan mamma kom hem och hämtade er så låg vi och mös alla tre på golvet det var den mest mysigaste stunden vi någonsin har haft.<3


Fast ni inte finns här hos mig så älskar jag er fortfarande lika mycket det finns ingen och då mendar jag INGEN  som kan ta den platsen i mitt hjärta som ni två har<33




Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards