m-issg

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Anna Gandsjö - 16 januari 2011 19:01

  

Fråga mig vad ni vill jag svarar på allt jag kan!:)

Av Anna Gandsjö - 16 januari 2011 00:35

Hejjsan bloggen!


Ja jag har ett litet dilemma här på denna blogg adressen så kan man ha en liten presentation där det står lite mer om mig eller lite och lite typ vart jag bor och lite sånt men man kan även ha en bild där..

Vist jag har en vild nu men känner att jag vill byta men vet inte redigt vilken jag ska ha så ni kan väl hjälpa mig lite..


Bild nummer 1?

 



Bild nummer 2?

 


Bild nummer 3?

 



Bild nummer 4?

 



Bild nummer 5?

  



Hjälp mig nu här vilken av dessa bilder tycker nu jag ska välja??


Vill även att jag kommer börja med att ha en dag i veckan som det kommer vara en frågestund här på bloggen ni kommer då kunna fråga mig vad som helst jag jag kommer besvara dom frågorna jag kan...


Jag vet inte redigt än om jag kommer  publicera frågorna och svaren i ett inlägg eller om jag kommer besvara dom i eran blogg eller eran mail detta återstår att se men det kommer bli bra jag lovar er..:) Ser fram emot många frågor  men som sagt frågestund en gång i veckan men kan kanske hända att det kommer mer än en gång men ska försöka hålla mig till en gång i veckan det lovar jag:)


Av Anna Gandsjö - 16 januari 2011 00:30

Asså tycker detta är rätt sjukt att man vill ha barn när man är 14 år gammal men här kommer i alla fall en liten video som hon gjort och sen en länk till hennes blogg.



Länken här under det är hennes blogg..

http://micahs.se/




Och här kommer då det lilla filmklippet som jag snackade om med

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards