m-issg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Gandsjö - 30 oktober 2011 11:22

Hejjsan alla!:)


Hur har er dag varot såhär långt då?

Ja min är rätt lätt att berätta den har varit super:) Somnade runt 6 tiden imorse och vaknade vid halv 10...:P


Var ju kalas för Elin igår hon har ju fyllt 14 nu skojsigt hade vi om man säger det så, Hon fick mycket fina presenter men jg tycker ändå att presenten från mig Emma  och Linda var bäst och det är filmat så det kommer upp på film här med:) Haha lite lurad blev du allt din lilla skit..


Ja finns det egenltien så mycket mer man kan berätta?

Jag konner inte på nått i alla fall mer än att jag hade sjukt skojjj igår måste jag säga:)<3


jag ska aldrig mer lyssna på MY HEART WILL GO ON det funkar inte när man har någon människa eller ett djur man saknar..<3


Av Anna Gandsjö - 10 oktober 2011 19:41

Ursäkta för en dålig uppdatering men så är det ibland när man inte hinner...


Ja nu har jag fått min älskade matta 

   Den ligger så fint på mitt golv nu:)


Jag gör ju inte så mycket mer om dagarna än att gå på navigator mellan halv 9 och 12 är rätt tråkigt ändå måste jag säga men det är ju en sak man måste gå på.

Så blir dit imon sen vid 12 drar man hem till zakke och umgås med henne och vid 3 tiden tillbaka ner till stan och ja det säger jag inte vad jag ska göra..;P 


Asså det är helt sjukt nu mera när klockan är typ 6 på kvällen så är det mörkt ute helt jävla sick inte roligt alls och kallt är det ute med...!


Jag har även hittat min nya favorit låt:)


Den är så sjukt bra bara älskr låten och den påminner även om ja det behöver vi inte ta här..


Men nej nu ska jag ta och njuta av denna kvällen nås på mobilen<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards