m-issg

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Gandsjö - 25 maj 2011 23:13


Tjäna alla läsare:)

Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade här..

Malin svaret på din kommentar är nej tyvärr så är det inte till dig..:P


Nå vad har jag att berätta då??

Idag har jag och Filippa varit iväg och haft det jätte mysigt med en massa mysiga saker mer kan jag inte säga än så..:P SORRY hur mycket jag än vill berätta det så kan jag inte:/

Det är  hela 61 dagar kvar till det nu så längtar som fan!:)


Vet inte redigt vad jag ska skriva om nu det står helt stilla i mitt huvud..


Försov mig idag det var lite jobbig 1.5 timme fan vad illa men jag kom till jobbet i alla fall det är de viktigaste  men men nej nu ska jag sova så godnatt på er:)

Av Anna Gandsjö - 17 maj 2011 22:31

Tjosan!


Hur står det till idag då alla läsare??

Jodå med mig är det bara fint, prektiken gick bra idag var i kassan imorse sen under dagen så har det varit lite varuplock och lite på eftermiddagen så var jag i charken där var det rätt skoj:)


Sitter nu och kollar på big brother det är lite skoj med deras uppdrag dom ska typ in i ett mörkt rum och sen känna i olika glasboxar och gissa vad det är för nåttXD Ser sjukt läskigt ut..:P


Nu är snart allt fixat inför sommaren ska ringa lagerbergs igen och prata med dom om helgerna igen för funderar på att jobba lördagar första perioden i alla fall, överraskningen till en i familjen är fixad den hämtas i sommar mer säger jag inte om det så den personen det är till får allt vänta och även sakerna som är till detta är fixat snart får reda på det i veckan men allt är fixat annars så ja jag är glad nu och den här personen i familjen kommer bli chockad och sjukt glad tror jag med:D Kanske lite smått sur med det får jag ta i så fall...


Nej vad ska jag mer skriva om? kommer inte på sådär jätte mycker mer nu tyvärr:/


Men nej är det nått så når ni mig på mobilen puss<3

Av Anna Gandsjö - 16 maj 2011 23:09

Hej mina kära läsare<3


Vad har ni hittat på för nått idag då??

Jag själv har jobbat och lite så idag satt i kassan hel förmiddagen och ja det gick faktiskt rätt bra det ända är ju dom här bröden, frukt och lite grönsaker men det sätter sig nog det med snart får jag hoppas:P Kommer ihåg två nummer och det är godis och bananerXD men men det kommer...


Ja direkt när jag kom hem så gick jag och ringde försäkringskassan, telenor och ellos gick knappt något vettigt ur dom mer än från försäkringskassan och det var att jag skulle få hem en blankett som jag skulle fylla i så får ta och fixa det när den komemr sen.


Var även med i en liten tävling innan så får hoppas att man vinner nått inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas:D


Men ja vad har jag mer gjort idag?

Jag har mest suttit vid datorn och kollat lite på nätet efter en sak och nu är det fixat kommer i sommar så jag vet en i failjen som kommer bli både glad och chockad på samma gång ska bli så spännande:D


Tror att denna sommaren kommer bli perfekt för efter det som händer i sommar så kommer den bli ja helt vet itne vad jag ska säga:P Säger jag för mycket så kan personen lista ut det och de är inte bra alls..


ooh jag har hittat min nya favorit låt den är bara för bra just love it!!<3



JUST LOVE THIS SONG!!<3

Av Anna Gandsjö - 1 maj 2011 22:34

MAJ MAJ MÅNE JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE:D

Men varför lur mig till skåne när jag redan bor där?


Detta inlägget kommer bli väldigt blandat så ni vet:P


Nåja det är första maj idag och hoppas att ni alla har haft en underbar dag. Själv så har jag haft det rätt tråkigt idag mest tagit det lugnt men i eftermiddags så kom Zakke hit en sväng tackar för besöket måste jag säga:)


Jag måste bara varna er att på vissa ställen så kanske bokstaven A saknas med det är för att den finns inte kvar på mitt tangentbord längre så den är lite jobbig att trycka på nu men tänkte mest på så ni fattar texten ändå:P


Vad händer hos er annars då?

Som sagt här händer det inte så mycket trodde man skulle kunna solat lite idg med nej då det blåste och så var det kallt och j det har även regnat några skurar..


Denna veckan är sista veckan med kompetensarna känns lite si sådär men där finns ju tjejer som jag verkligen kommer hålla kontakten med 4 helt underbara tjejer ni är guld värda<3 Och på fredag denn veckan så kommer vi ha det jätte myckigt vi 5 tjejer och Simba med såklart han får vi ju inte glömma:P Det kommer bli film mys pizza chips godis kladdkaka och god dricka love it!<3


Jobbade i lördags med och ja det gick rätt snabbt ändå vilket var skönt efter jobbet åkte vi hem till syster yster och fikade hämtade även en tv bänk mmma och pappa skulle köpa av dom.. Så ja det var ju valborg igår men jag var inte ute och drack som många andra var utan jag var hemma och tog det lugnt vilket också var väldigt skönt:)


Men nej vad ska jag mer berätta för er då?

Kan ju börja med att berätta att denna veckan så har jag cyklat till VLC och gud vad skönt det har varit att bara sätta sig på cykeln med mysik i öronen och bara trmpa på för fullt:) härligt är det så jag hoppas verkligen på att det är sol imon så jag kan cykla in och även cykla in resten av veckan med:)


Måste även säga saknar mittt hjärta nått så otroligt mycket<3


Hehe men nej nu ska jag ta och krypa ner under mitt täcke helt ensam godnatt på er PUSS ni når mig på mobilen  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards