m-issg

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

2011-05-16

Av Anna Gandsjö - 16 maj 2011 23:09

Hej mina kära läsare<3


Vad har ni hittat på för nått idag då??

Jag själv har jobbat och lite så idag satt i kassan hel förmiddagen och ja det gick faktiskt rätt bra det ända är ju dom här bröden, frukt och lite grönsaker men det sätter sig nog det med snart får jag hoppas:P Kommer ihåg två nummer och det är godis och bananerXD men men det kommer...


Ja direkt när jag kom hem så gick jag och ringde försäkringskassan, telenor och ellos gick knappt något vettigt ur dom mer än från försäkringskassan och det var att jag skulle få hem en blankett som jag skulle fylla i så får ta och fixa det när den komemr sen.


Var även med i en liten tävling innan så får hoppas att man vinner nått inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas:D


Men ja vad har jag mer gjort idag?

Jag har mest suttit vid datorn och kollat lite på nätet efter en sak och nu är det fixat kommer i sommar så jag vet en i failjen som kommer bli både glad och chockad på samma gång ska bli så spännande:D


Tror att denna sommaren kommer bli perfekt för efter det som händer i sommar så kommer den bli ja helt vet itne vad jag ska säga:P Säger jag för mycket så kan personen lista ut det och de är inte bra alls..


ooh jag har hittat min nya favorit låt den är bara för bra just love it!!<3



JUST LOVE THIS SONG!!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards