m-issg

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Gandsjö - 3 januari 2011 22:54

Hejjsan alla kära läsare!


Ja denna veckan blir det en massa skoj jag har Cazandra här denna veckan pappa Linus jobbar  och mamma Linda skulle iväg och ja självklart så ställer faster upp:)

Så denna veckan kommer det troligen bli en massa bloggande och busbilder skulle jag tro haha, fast jag ska försöka skärpa mig med bloggandet och uppdatera lite varje jag även på denna och på den andra bloggen som jag har..

Så ja det får bli skärpning på det!!



The lilltle girs sleeping in the big bed!

  Ja som texten säger hon är liten men tar upp hela min stora dubbelsäng ska ligga och trängas med henne hela veckan men det blir så mysigt så:)<3



Ja idag vill jag även ge min älskade pappa ett stort grattis på sin dag han fyller hela 55 år idag GRATTIS PAPPA älskar dig<3

Ja jag köpte en buket blommor från mig, Kim och Cazandra som vi gav till pappa och ja hon fick välja blommor:) 

Jag sa till henne i affären bara ja men välj någon blomma till farfar nu då så väljer hon en och säger den ska han ha den passar farfar:) sååå söt

sen fick hon ju även välja kort med.

När pappa kom hem sen Linus kom också så skriver Cazandra i huser FARFAR ÖPPNA DITT PAKET NU och lika snabbt där efter det är jag som har valt blomman och valt kortet:P hehe 

  

Här kommer en bild på blomman som Cazandra valde till sin farfar super fin:)



Haha nej nu ska jag snart ta den lilla platsen i sängen den platsen som jag får av buset:P

Av Anna Gandsjö - 2 januari 2011 12:00

Hej på er alla:)

Vad ska ni göra idag då??

Själv gör jag inte så mycket det blir en slapp dag idag sjukt trött efter alla festligheter så idag blir det vila för min del;)

Fast blir nog att springa runt i huset idag o alla fall:P

Sortera kläder något som mamma kanske kan ha finns ju något som jag inte använder så det kan hon ta bara det att jag måste prova allt först, de är det som är de tråkiga med såna saker..:P

Men men nu sitter jag här lyssnar på musik skriver och snackar med lite folk och fixar lite saker på rummet..

Blir nog att ta ner julsakerna idag med jag har ju inte så mycket men ändå, och till nästa år ska jag köpa mig en JÄTTE fin ljusstake min gamla gick ju sönder hade den uppe i ca 1 vecka sen ville den inte mer:P haha


Men jag vill även önska alla en god fortsättning och hoppas att alla hade det roligt på nyårsafton för det hade i alla fall jag:Dhehe


Men nej nu ska jag fortsätta här och springa runt som en dåre sen får vi se kanske gör ett inlägg ikväll med:P

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards