m-issg

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

En underbar helg!<3

Av Anna Gandsjö - 24 januari 2011 22:23

Hejjsan alla läsare<3


Ja förlåt för en dålig uppdatering:/ Men som ni alla vet så har min dator fått ett virus så kan inte göra ett skit på min dator och därför får jag sita vid mina föräldrars dator vilket är lite jobbigt för har inga bilder eller nått här:(

Men men detta klarar jag ändå.

Och som rubriken säger en underbar helg den tackar jag för i fredags så blev det en lugn dag i lördags så jobbade jag sen var det hem och måla köket och på kvällen åkte jag och NInni till compagniet i karlshamn:) super roligt sen ja vi kom hel vid 10 i söndags morse och vi skulle egentligen bara sova en timme men blev vist 5 timman:P haha men så kan det gå ibland och sen i söndags kväll så blev det bio Meet the Fuckers:) haha den var rätt bra ändå tycker jag..

Så jag var hemma vid 10 igår kväll så pratade lite med mamma åt lite chokladpudding och gick sedan upp för att lägga mig jag var ju skit trött satte mig i min soffa för att kolla igemon lite saker tills idag och vips så somnade jag  PÅ SOFFAN:P haha somnade sjukt snabbt, men vaknade efter någon timme igen så jag la märke till att jag hade min väska om mig fortfartande för jag låg på denXD HAHA så då blev det bara av med kläderna och lägga sig i sängen somnade lika snabbt bär men jag vaknade ju någon gång inatt och trodde att mamma och dom hade tagit några av mina kddar för det kändes som det saknades någon så fick ju börja räkna dom men nej där saknades igen alla 9 var där:) sen var det upp imorse och kolla lite tv fika med pappa sen in till stan på möta och skit..

Möte alla dagar denna veckan utom onsdag men men sak samma imorgon kommer i alla fall älskade bebisnöt Zandra hit<3 känns som om vi inte ha träffats på jätte länge nu.. men det ska bli roligt att träffa henne igen tycker jag:)<3

Nej nu ska jag ligga och kolla lite på tv så vi höres ni når mig på mobilen om det är nått PUSS  

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards