m-issg

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Varit lite....

Av Anna Gandsjö - 22 februari 2011 11:10

Dåligt med uppdatering.. Inte bra alls! NEJNEJ FY skärpning nu..


Ja det har varit lite dåligt med uppdatering nu på senaste tiden vilket inte har varit redigt meningen men jag har inte alls känt för att blogga men det är så det blir ibland..

Vad har jag annars gjort under tiden då?

Ja inte mycket alls vad jag kan komma på legat sjuk.

Ninni var här i tisdags förra veckan vi hade det lite mysigt med ostbricka och så  vi var även borta vid korset och la en ros till Ezzet   

Ja sen åkte hon på onsdags morgonen igen för hon skulle jobba men annars under veckan så har jag itne gjort något, jag jobbade i lördags och ja det var ju meningen att mamma skulle hämta mig och Die men nej då det var Lennart som kom KNAS.... BOLLLLL så ja det var en liten överaskning.

Men ja vad gjorde vi, vi körde ut till långebro och lämnade av Die sen hem till mig nästan precis när vi kom hem så vill mamma att vi skulle åka och köpa vin till dom så det gjorde vi plus vi köpte lite åt Lena med..

Men ja annars hände det inte så mycket vi gick en runda med Daisy och så sen på kvällen drog vi hem till Ninni för att sedan på kvällen dra till compagniet skoj var det:) Ja vi träffade en som vi träffade sist med och hans kompis men det var itne samma kompis denna gången som det var sist tack och lov;)HEHE

Ja där var lite slagsmål och sånt med men det var ju itne så farligt roligt hade vi i alla fall:) 

Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva mer så nu tänker jag avsluta detta inlägg men ni når ju mig på mobilen om det är nått puss på er  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards