m-issg

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Gandsjö - 1 november 2010 18:28

hejjsan alla!


Vad händer er den första november då??

Fan jag sov länge idag och ja det var sjukt skönt måst jag bara säga:) Fast jag var ju uppe länge igår så hehe men ibland så får man vara det med:)

Ne vad ska man ta och skriva för nått? 

Nu kom jag på en sak jag glömt göra idag..! Jag har glömt ringa Putte idag och beställa ny tid  till tatton men får göra det imorgon vill ju ha den klar till jul så nu är det rätt bråttom....

Var rätt duktig idag med ja jag har köpt dom första julklapparna:P haha men iår kommer jag bara köpa till dom små eftersom jag inte har så mycket pengar för måste även inskaffa mig en ny mobil...:/

Och nej nu är det inte långt kvar till jag kan flytta upp på mitt rum:) drygt 6 veckor till bara..

Annas händer det inte så jätte mycket för mig denna veckan kan jag ju säga...

Ne ska snart gå och ta mig en dusch så nu drar jag bye nås på mobilen om det är nått<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards