m-issg

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

SNÖ!!!

Av Anna Gandsjö - 19 november 2010 15:21

( Bild tagen från google )

  


Hejjsan alla läsare!

Ja nu när jag kollade ut så såg jag att det snöade:(

Asså vist jag tycker det är jätte fint med snö och allt och jag älskar julen sjukt mycket, det är liksom man sätter upp alla jul saker och på kvällen så kan man tända alla ljusstakar och alla ljusslingor och lyktor det är jätte mysigt men själva snön:/ det är bara så kallt och blött det är nog de ända jag inte gillar med julen kan jag tro..

Nej en sak till när tomten välter julkranenXDHAHA Tro mig tomtar kan vara klumpiga;P

Men ja allt detta med julen är jätte mysigt tycker jag men när man sen väl ska plocka ner allt igen så är det inte lika roligt alls..:/


Men men nog om snö och jul nu även om det snart är dags:P haha

Vad ska ni alla göra idag då?

ja själv ska jag till Zakke ikväll och ha lite skoj vi ska även passa hennes lillebror Carola skulle iväg på nått så:P

Sen blir det hem och sova inatt någon gång och upp imon bitti vid 7 och sedan iväg till jobbet jobba några timmar sedan hem och duscha och sen iväg igen:)

Jag kan ju säga så mycket som att nu för tiden är jag sällan hemma om kvällarna  i tocken satt man typ bara hemma varje kväll med Emelie eller Angelica inget fel med det vi hade jätte roligt ändå haha ja det kan man ju verkligen säga att vi hade haha:D

Men nu för tiden så är jag med Sandra, Martin och Sebastian om kvällarna och ja Camilla med lite då och då:) hehe

Men nej nu ska jag skicka sms till mammi och be henne köpa drickyoggi till mig som jag kan ha under frukostrasten imon sen ska jag gå och fixa till mitt hår och lite så:P

Men om det är nått så nås jag på mobilen<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards