m-issg

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Inte på länge..

Av Anna Gandsjö - 22 mars 2011 15:21

Hejjsan!


har inte varit här och uppdaterat på länge nu, men jag har itne haft så mycket att berätta för er..:/

Jag och Ninni har varit ute sådär ca 5 lördagar i rad nu i karlshamn men nu blir det nog lugnt ett tag för mig skulle jag tro..

För mig nu under 6 veckor så blir det ta plats bakom skolbänken igen för att man ska komma in i alla rutiner igen och allt sånt med att gå upp tidigt och orka med hela dagen och en massa sånt praktik intruduktion sen direkt där efter så kommer det bli 6 veckors praktik så det ska bli skönt att inte bara gå hemma och direkt efter dom sista 6 veckorna så börjar sommarjobbet:) SKÖJ ja det är typ vad som har hänt mig..

Detta startar på måndag så och på måndag är det bara mellan 09:30 och 12:30 annars är det mellan 08:00 till 16:00 under dom 6 första veckorna sen under praktiken så får vi se vilka tider det blir.. Men som sagt ska bli skönt att inte bara gå hemma hela tiden heller så börjar bli rätt trött på det nu..!



Men men vad har jag annars gjort idag inte så mycket alls var ute med Daisy imorse i solskenet 14 plus grader fy fan vad skönt hoppas det fortsätter såhär nu så kommer sommaren snart:) BIG LOVE!!<3


 

Bjuder på denna bilden den är tagen en helg då jag och Ninni var ute på lördagen så detta är ju söndagen då:) Kubbtundering med Fia hade vi skoj:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards