m-issg

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Anna Gandsjö - 14 september 2011 23:31

Hej!


Allt just nu är upp och ner vet ju knappt vart jag ska ta vägen bara..

Saker händer hit och dit hela tiden och det börjar bli jobbigt nu allt exakt allt.

Varför inte bara låta mig va så jag får tänka igenom saker och ting så jag vet vad jag vill och känner men det kanske är för svårt eller?!? ja kanske är de det men de är just vad jag behöver precis nu får tänka igenom saker och ting, behöver bara mina närmsta vänner just nu och ja det klarar jag mig fint med måste jag säga vill inte ha något annat. 


Min födelsedag närmar sig och innn dess vill jag ju klart att allt detta ska vara löst och sånt men kanske kommer det inte var så lätt och om jag inte har helt fel kommer jag få kämpa för att få det till att funka.. Men jag klarar inte vad som helst det gör ingen INGEN!


Har gått här hela dagen och funderat på vad jag vill just nu och kommit fram till det är att jag vill itne ha något speciellt med någon just nu för jag vill tt allt ska bli bra först.


Jag gråter bara i regner


Kan du inte bara förstå att jag vill vara ifred just nu att jag inte vill nått att jag inte vill ha nått, men nej det går tydligen inte och pga det så blir allt mycket svårare då du skriver en massa till mig.. Vet fan itne vad jag gör snart detta är ett rent helvete för mig och klarar snart inte av mycket mer heller....


Jag gråter bara i regnet

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards