m-issg

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Anna Gandsjö - 10 december 2010 22:26

Hejjsan alla!


Hur är det med er idag då??

jo med mig är det bara bra..

Idag åkte Daniel och Apple upp till stockholm för att sen på söndag åka till thailand:/ 

Ja i hade lite kram och gråt kalas där måste jag ju säga menar daniel är ju ändå min storebror ju..<3

Vet inte redgit vad jag ska skriva allt har varit så blandat idag så det är sjukt svårt, men ja vi var ju och lämnade dom sen när planet hade lyft så åkte vi till syster pappa skulle hämta sin kamera sen fikade och lite sånt där och ja efter det bar det av hem till mormor hämta henne sen och hämta mamma och ja hem här..

Så idag har det varit mycket jag har möblerat om mitt nya rum lite men har ett problem får inte plats med min soffa så som jag skulle ha den..:/

Så så här var det tänkt ungefär

   ungefär dålig bild vet


Såhär blir det istället tror jag

  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards