m-issg

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Anna Gandsjö - 17 december 2010 22:23

Hejjsan alla läsare!


Hur är det med er idag då??

Här funkar det utmärka tror jag..  

Jo det funkar nog lite smått irritarad på lite saker men det går kanske över får vi hoppas i alla fall..

Ja jag har funderat mycket på det här med julklapparna idag med men nu tror jag att jag har löst det någerlunda bra i alla fall huvudsaken är att någon får julklapp i alla fall..

Jag har tillbringat denna dagen med datorn i stort sätt för jag har hållt på att ta ner en massa musik  så snart måste jag köpa nya bränningsskivor med..

Men som ni alla nog vet nu så önskar jag mig en sån väska till alla mina brända skivor vill ha en där det får plats många skivor  


Stod innan idag och kollade på fotona som jag har på väggen med hundarna på sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på dom så nu tänker jag på dom konstant men jag saknar dom nått så fruktansvärt mycket så  



Idag kom Nova hit med för att träffa Kim men hon träffar ju även hela familjen klart hon är för go den ungen asså bara älskar henne:)


Ne vad ska man göra nu då??

Ska nog snart gå och lägga  mig tror jag blir inget jobb imon vilket är skönt men är sjukt trött idag så snart blir det nog sängen skulle jag tro Doris hon har bänkat sig på soffan som hon brukar göra hon älskar att sova där och snart kommer hennes egna bädd upp med så får se om hon lägger sig i den då eller om hon fortfarande tänker sova på soffan:P


WOW för en gångs skulle så blir detta en någerlunda långt inlägg det har inte skett på länge detta   

Vad har hänt med mig??  

Haha nej ibland så har man lite mer att skriva och vissa dagar har man mindre att skriva..


Har en sak att säga glöm inte bort att jag är mikrofonkåt  

Haha nej skoja med er jag lyssnar på den låten där från jag fick det..

Eh jo jag rimmar på från underground nivå siktar mot toppen så långt jag kan nå:D Haha börjar bli trött kanske?? eeh ja en aning..


Nej vad ska jag göra??

jag är trött men vill inte sova men måste snart sova och jag ska läsa minst ett kapitel i Den hemlige POJKVÄNNEN innan jag somnar tänkte jag skulle komma igång med mitt läsande igen lite har vissa perioder då jag läser mycket och vissa kan jag börja på en bok sen lägger jag undan den och börjar igen efter någon månad om det inte ens har gått ett år.. 

Ja det är olika för alla för alla kan inte vara lika här i värden då blir det inte alls bra ju.


 Ja idag  är det den 17 december  och på söndag är det redan 4:de ADVENT sen är det bara 5 dagar kvar till julafton tiden har gått så himla fort det gör den alltid i december månad man hinner knappt tänka förän det är jul och sen är det bara några fler dagar och sen är det slut på detta året 2010 och då välkomnar vi år 2011..

Vart har tiden tagit vägen??

Är det någon som kan svara på det? 

För det kan i alla fall inte jag göra det vet jag..


Nej jag tror inte jag har så jätte mycket mer att skriva just nu så ni får ha det så jätte bra så länge och är det något så når ni mig på mobilen det gör ni alltid:)


  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards