m-issg

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Anna Gandsjö - 7 april 2011 16:16

Hejjsan alla kära läsare!


vad har ni för er idag då??

Nu sitter jag här hemma efter en hård dags slit;P haha elle jag kanske skulle säga skratt HAHA för usch jag har varit så sjukt övertrött idag så det har varit hemskt..

En nyhet för att jag är inte gift på fb längre men det kanske ni redan viste:P usch nej vad ska jag skriva om då? Vad vill ni veta??

Vi började på kompetensarna för 2 veckor sen och tiden har gått så sjukt snabbt så ja man har inte hunnit med redigt i alla fall inte jag, och ja en sak till jag tycker att vår grupp har öppnat upp sig sjukt snabbt för varandra och vissa personer vet man precis vart man har dom vilket är rätt bra ändå:P haha


Men allvarligt vad finns det att skriva här och om detta??


Jo en sak irriterar mig regält och det är telesnor!! Jag har ett abenomang liggande som jag inte använder och vill säga upp det för eftersom jag inte har jobb så kan jag inte betala räkningarna som kommer det är rätt hårt med det nu.... Men nej då dom jävla nötskalen kan inte säga upp det eftersom där är bindningstid på det, de ända sättet för mig att bli av med abenomanget är om någon tar över det!! SÅ JÄVLA IRRITERANDE!!


Jag är även lite smått arg pga SWEDEN ROCK detta åter jag kan inte gå dit och där är ett band som jag jätte gärna skulle vilja se men nej det kan jag inte göra..:/ Men men det är sånt man får ta  när man ligger på topp:P 


Vad skulle jag ha gjort idag när jag kom hem då?

Jo jag skulle tagit hunden på en lång promenad men kände inte redigt för att gå sen när jag väl kom hem eftersom man blåste av vägen  när man gick från bussen så det är tur att det inte kom någon bil just då för då hade det inte gått sådär jätte bra..

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara roar mig själv med att kolla runt lite på nåtet:P HAHA


Finns dom som tjatar om bild så här bjuder jag på en:P


 

Det blev en från när jag var i Thailand<3


Nej nu får det vara färdig skrivet för nu orkar jag itne mer:P Men är det nått så når ni ju mig på mobilen och det vet ni  



Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards