m-issg

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Anna Gandsjö - 26 april 2011 23:22

Hejjsan!

Detta inlägget kommer nog att handla om en del eller nja kanske inte men till en början med jag har haft en underbar påst har ni alla också haft det eller??:)

Har inte haft så roligt på länge som jag har haft i påsk har saknat den tiden nått så enormt..

I fredags så firde vi Zakke och Milla som fyller år nu den 28 April så vi hade det lite roligt i fredags med efter kalaset.

Sen i lördags ja då drog jag in och träffade Madde på La Cucina där vi drack lite vin och snackade en massa skit haha lilte och lite vin tre flaskorXD HAHA

Ja annars har jag inte alls gjort så jätte mycket företagskunskapen slutade i torsdags vilket är väldigt skönt måste jag säga och slippa den snusk gubben!!!! ÖRK!!

Nej annars som sagt så har det varit lugnt har tagit hand lite om Hanna idag för ja hon har haft lite ont så men det är vanligt hos oss tjejer ju;P


Vad ska jag mer skriva om då?


Jag ska börja med att cykla in till VLC så fort som det är fint väder hade jag tänkt mig, jag skulle ha cyklat in idag med men jag försov mig och fick ta bussen in idag:/


Idag har jag även hunnit med endel måste jag säga jag har varit och fixat på banken så nu har jag en egen internetbank vilket är skönt måste jag säga öppnade även ett sparkonto så ja.

Sen var jag och fixade lite fler saker också och jag är redigt nöjd med allt jag har gjort idag, har även cyklat en runda med Daisy idag sen gick vi en liten sväng här på kvällen vid 21:30 tiden rätt skönt måste jag säga det med:)


Snälla gör nu inget dumt mot dig själv lov mig det älskar dig som fan har förlorat dig en gång vill inte gör det igen älskade vän jag älskar dig, du är en vän som står mig så nära hjärtat så snälla gör nu inget dumt<3



Ni når mig på mobilen om det är nått<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards