m-issg

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Anna Gandsjö - 3 april 2012 21:21

Hej alla mina kära läsare!


Det var ett tag sen nu jag skrev tycker jag men jag har haft lite att göra på senaste tiden.

ett plus i kanten jag sålde min säng på mindre än en vecka!!:D Inte alltid det är så lätt så nu ligger jag i en extra säng men har gjort det innan så varför skulle jag inte kunna göra de igen:P


Köpt mina fina sänglampor med dock kan jag bara ha en nu men det går ändå, jag köpte svarta ska ha en i vit med som jag sen kan ha i förstret:)


Har jobbat endel nu med och det är ju skönt få in lite extra pengar är aldrig fel.


Igår den 2/4 så var jag på specsavers på synundersökning och ja jag behöver fortfarande glasögon men det viste jag redan:) Viste dock itne att jag behövde progrisiva:O Han sa det att han brukar inte ge det till folk under 40 år men jag måste ha det på grund av mitt brytningsfel sa han så ska ha det i ett år sen ska jag på återbesök och har jag tur då så slipper jag progresiva och att de då räcker med vanliga:D

Tänkte visa bilder på hur bågarna ser ut som jag ska ha så här kommer dom:)

'      

Där var dom jag tyckte dom var redigt snygga!:)


Längtar även tills nu på fredag då är vi ett gäng som ska dra till Bakken i danmark och det ska fan blir skit skoj komemr troligen bilder om det senare:)


Men nu ska jag gå och kolla lite på tv ni får ha det så bra sålänge  och ni når mig på mobilen pusspuss<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards