m-issg

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Anna Gandsjö - 16 april 2012 23:56

Shoo!


Har inte varit så sugen på att skriva på senaste tiden men det blir lätt så ibland..:/

Vad har ni alla för er då?

Jag själv just nu ja inte så mycket kollar film försöker bli trött men lyckas inte så där jätte bra om jag ska vara ärligXD

Vet inte redigt vad ajg ska hitta på för att bli trött heller ju men men blir väl det så småning om ändå så.


BTW längtar som fan till den 28 då är det 20 års fest för mina älskade Milla och Zakke dom börjar bli stora dom med;)<3


Har fixat ett par läckra skor jag ska ha och ev en läcker klänning;)

Här kommer bilder på dom:)

   


En svart kofta övetr det sen och svarta leggins vad tror ni om det??:)



Ska även in nästa vecka och hämta mina glasögon hoppas jag kan ha dom nu bara eftersom det är progresiva får ju hoppas på det bästa:)


Tänkte även bjuda på lite bilder från helgen med Elin i åhus och sen lite från idag när jag var ute med kameranXD

                                             


Men nej nu ska jag lägga mig och se om jag lyckas något med sönmen<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards