m-issg

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Gandsjö - 8 december 2010 21:13

Hejjsan alla!

Vad händer??

ja ni denna veckan har varit lite blandad men ändå inte hänt så jätte mycket.

Måndag hela familjen har varit hemma för att bilen gick sönder i söndags så fixade iväg bilen till en kille som skulle kolla på den.. 

Tisdag varit hemma snackat med Apple och lite sånt mamma var också hemma hade faktisgt roligt:)

Onsdag idag då ja jag och Apple har nog mest suttit och snackat idag och druckit te..:P Vi var borta en sväng vid gårdsbutiken för Apple ville köpa tomater men det var slut så hon köpte äpplen och päron och ett kål huvud.. Sen kom Linus och Cazandra hit så jag var ute med Apple och lilltjejen i snön och lekte vi hade jätte roligt:) Och ja när Cazandra skulle åka hem sen så pussade och kramade hon farbror (Daniel) för jag berättade för henne att han och Apple åker till thailand på söndag så ja man blev lite tårögd för hon tycker ju verkligen om sin farbror jätte mycket..<3

Och ja tidigare idag så satt jag och skannade in bilder på datorn från när jag var liten :) Så söta:) Och nu ikväll så hjälpte jag Apple att lägga en massa godis i en massa små påsar som hon ska ge till grannbarnen i thailand för dom har aldrig ätit sånt godis förr så.. och nu sitter man här och ugglar:P HAHA

Sen imon blir det bara att ta det lugnt hela dagen flytta upp lite små saker tror jag så jag slipper göra allt på fredag och i helgen för nu vill jag ha mitt rum klart så fort som möjligt..

Sen på fredag ja det är då dom åker fast upp till stockholm..

så på fredag blir det upp tidigt äta frukost kolla lite tv på morgonen duscha  och göra vid sig  sen åker vi väl vid 11 halv 12 tiden skulle jag tro..

Sen efter dom har gått på flyget så åker jag, pappa och kim hem till malin för att hämta pappas kamera sedan hem till mormor och hämta henne och sen hem till oss för på löprdag sen så bär det av till kära moster eva:)


DANIEL OCH APPLE KOMMER SAKNA ER SJUKT MYCKET!!!<3


     



Av Anna Gandsjö - 6 december 2010 12:25

Hejjsan alla och goddag på er!


Vad har ni alla för er idag då?

Här hemma är det lugnt bilden funkar inte allt är skit och jobbigt nu med..

Daniel och Apple åker på fredag upp till stockholm och på lördag kanske men bara kanske vi ska åka till min moster

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards