m-issg

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Tjillevippen!

Av Anna Gandsjö - 8 april 2011 18:14

Hejjsan mina kära läsare!


Min dag igår var underbar och min dag idag har varit sjukt rolig med, jag har nog aldrig skrattat så mycket innan som jag och Hanna gjorde idag:P

Ja där är ju en viss person som alltid fjöntar sig för att få mig och Hanna till att skratta och ja idag var vi nog allt lite trötta båda två för börjar man skratta när någon sväljer dricka ( dock lät det högt ) så ja då är man nog lite övertrötta:P 


Annars har dagen varit super roligaste dagen på veckan är fredagarna och nu håller vi på med en 3 rätters meny och lite så roligt ska det bli men fredagarna som sagt kommer alltid vara så sjukt roliga:) och speciellt om man även sitter brevid en person som man skrattar nått så sjukt mycket med så ja vad mer kan jag säga om detta då mer än att fredagen är perfekt!!:D


Vad finns det mer jag kan skriva om då??


Jag hittade en underbar skinjacka på BIKBOK idag när jag och Hanna var där VILL HA VILL HA VILL HA blev helt förälskad så vi får se till löning hur mycket jag får för får jag ut pengar så det räcker till allt jag måste ha pengar till så tillläggs den i min nya garderob även ett par nya skor som jag hittade på din sko som jag med blev förälskad i men vi får se jackan ligger först för jag behöver en vårjacka:) 

Här kommer en bild på dom skorna jag blev förälskad i:)

Här är dom:)


Och tänkte även visa en bild på vilka fina skor Hanna köpte idag:)


Super snygga dom med:)


Nej nu ska jag ner och äte ni når mig på mobilen om det är nått PUSS    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards