m-issg

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Anna Gandsjö - 23 november 2011 22:49

Tjo läget? 

Haha


Nå vad har ni för er?

Är drygt en månad kvar till jul nu och jag har itne köpt en ända julklapp:O

Jag som brukar vara ute i god tid ju jisses asså...


Ne egentligen har jag inget att skriva om idag men var en viss person som tjatade lite;P haha 

nej men tyckte det så tänkte bara vara lite snäll för det är jag ju inte annars;)<3


Var ledig från navigator i måndags så ja jag och  mami satt i köket och roade

oss med raggningsreplikerXD 

Vi hade sjukt skojsigt måste jag säga<3

Sen blev det möte €mmma och göra det sista med papper menyer och förberedelserna

inför den 3 december då jag €mmma och Elin ska ha en tjej kväll med tre rätters middag

med lekar och tävlingar på kvällen, kommer bli så skoj så:)

Mina små underbaringar<3<3

Precis en vecka kvar nu sen är det mssor som ska göras ojoj


Nej nu blir det snart krypa ner under mina älskade "PUMA" täcken

som Zakke och Nanna säger:) Sötisar<3


 Mysigt värre dock lite ensamt men kanske inte så länge till vem vet vem vet;P haha   

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards