m-issg

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Anna Gandsjö - 24 november 2011 22:59

Hejjsan alla!!


Bara exakt en månad kvar nu till jul och jag längtar som bara den!:)

Detta året har gått super fort tycker jag och snart är det år 2012 kan ni tänka er??


Har en hel del att göra i veckan som kommer som jag säkert har berättat

så blir det en tjej kväll som jag och €mmma ska ha den 3:de men det har

jag säkert redan berätat, en vecka kvar till det nu, och nu är snart även duken fixat 

det står €mmmas broder för;)


Är ledig imorgon från Navigator med varje fredag och det är sjukt skönt måste jag säga, fast

vi slutar om bara 2,5 vecka så, redan den 14 december slutar vi.

Dom pratade något om igår att vi skulle baka på måndag och sen hitta på något den 14 då men 

vad vet jag inte..




Ja en dikt kan säga mer än

vad jag kan skriva

 


Vad ska jag göra imorgon annars då?

Jo eftersom jag är ledig så ska jag sova länge och väl

om det går vill sägaXD

Sen ta det lugnt hela dagen fram till €mmma slutar skolan får då kommer

jag åka in till stan träffa henne och ja sen ska vi dra till maxi och köpe lite saker

till den 3 dec:) så har man det gjort..


ne nu ska jag snart sova lite men ja jag finns alltid på mobilen<3

Av Anna Gandsjö - 24 november 2011 14:01

Tjo..!


Fick en fråga av några tjejer på navigator idag eller ja vi satt och snackade lite som kom

frågan upp om ens love life.

Om vi är tsm med någon? Intresserad av någon? m.m


Och ja om man ska vara ärlig så nej på första och ja på andra de finns det helt klart:)


   SWEET<3



Nej men man får väl se vad som händer...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards