m-issg

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Anna Gandsjö - 29 november 2011 18:51

Tjo..!


Idag känns det lite upp och ner måste jag säga men varför vet jag inte redigt..:/

Allt känns så tomt på ett sätt det går inte förklara..


Idag har jag även haft Doris i huvet väldigt mycket saknar henne nått så in i!!

Min fina fina flicka som jag saknar sjukt mycket<3<3



Har egentligen itne så mycket att skriva om allt känns bara så konstigt just idag ;( Får väl hoppas att det känns bättre snart igen..



Nu är det inte lång tid kvar tills jag och Emma ska ha vår lilla tjej kväll vilket ska bli skoj..:)

Sen har jag en sak jag måste få skriva för ett tag sen skrev jag om en person som inte ville lämna mig ifred och att den här personen inte fattade det när man sa till  den..

Och tro det eller ej personen har tydligen fortfarande inte fattat att jag inte vill ha något med personen att göra!!

Vissa är då fan helt tröga i skallen!!! 


Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards