m-issg

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Anna Gandsjö - 12 juni 2011 01:00

Hejjsan alla läsare på bloggen!


Hur står det till hos er alla??

hos mig själv här i lilla Kristianstad så står det rätt bra till ändå tycker jag det går bra på praktiken och har nu bara en vecka kvar där sen börjar sommarjobbet YEY:) Eller inte men det är ju pengr i alla fall och det behöver jag verkligen jag ska ju jobba hela sommaren sen kommer det ju även bli lördagarna den första perioden med för just då lär det vara väldigt behövlige kan jag säga sen andra perioden så komemr jag vara hemma undet helgerna vilket kommer bli både skänt och roligt.

Jaha vad har jag annars pysslat med inte mycket alls hittade en lite rolig sida där man kunde göra egna visitkort vilket var lite roligt men sen är grejen vad ska man göra visit kort till nu egentligen??:P Kan ju göra det bara för att det var gratisXD Men ja man kanske skulle ta ohc testa eller vad säger ni här??:P


Hur har min dag sett ut idag då??

Jo den har varit helt okej ändå dagen började med jobb inne i filén och ja sen när vi haade slutat så blev det att gå bort på SWEDEN ROCK  en stund sedan efter det så åkte vi ner till tocken för att lämna Kim hos Nova det hade tydligen flyttat in någon i vårt gamla hus med hehe:P

Men men nog om det ja sen var det i alla fall bara hem och ja umgås med Elin grannen då så vi letade upp hammar sjön och gick ner dit med Daisy sen var det bara hem och lämna henne och ja då tog vi  cyklarna och cyklade en lång och skön runda och nu på kvällen så kollade vi på film:) Vi ska även ses imon med och cyckla ner till ekenabben om det var fint väder vilket vi hoppas på:)


Detta kan man ju verkligen säga att det var ett ycket bladat inlägg men ibland kan det bli så för det är ju itne alltid så lätt att bara hålla sig till ett ämne heller ju eller vad säger ni här...??


Men nej om man kanske skulle ta och krypa ner under täcket nu är ju klockan kvart över 1 med så nu säger jag godnatt på er ni får sova så gott och ni når mig på mobilen om det är nått<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards