m-issg

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Anna Gandsjö - 30 juni 2011 23:04

Hejjsan alla läsare!!


Jaha då är det den sista Juni nu och ja vi får väl se hur detta går verkar som allt har sketit sig nu kan knappt fatta det bara:/


Nu kommer det mest bli lite kort skrivit om vad jag har gjort dom senaste veckorna och sånt detta blir nog inget långt inlägg då jag är trött men blir nog mycket bilder:P Men tänkte jag skulle börja med när jag, Emma, Elin och Linda var ute på en liten upptäcksfärd ja den gick jätte bra vi hadr skit roligt och fastnade i en kohage i ca 1.5 till 2 timmarXD Här kommer film klippet på när Emma halshugger gräset:P



Och här kommer bilderna

             

   En rolig kväll med kornXD


Ja vad har jag mer hittat på för skit??

Jag har börjat sommarjobbet nu och är inne på den andra veckan det går lite segt men ändå framåt...

Denna veckn har det mest blivit packen för mig då jag trillade i måndags och slog i armbågen så det stramar i hela armen så kan inte bilda kycklingarna knappt kan inte bära lådorna eller backar för jag tappar det nästan men det är smällar man får ta, vilken tur är då att man jobbar med så snälla människor som hjälper en:)


Finns egentligen inte så mycket mer att skriva om än att just nu så går mitt liv i kras känns det som allt blir bara så helt fel...!!


Och tillbaka till dagen:P HAHA

Jag idag så var det fan 40 000 djur skit mycket men vi klarade av det och imorgon så är det  lika mycket vilken innebär att vi blir klara samma tid imon.. Så idag blev det åka hem byta om sen direkt in till stan med Elin och Linda sen ja vi gick där inne och hade allmänt roligt bilderna kommer upp här senare det lovar jag:)


Ja nu kommer det även komma upp lite bilder från en kväll med min Elin och Emma ja vi hade lite roligt om man säger så

                       


Såhär kan det se ut en kväll med oss treXD



Nej nu ska jag ta och krypa till sängs kommer fler bilder sen från dagena sener dom kommer när jag fått dom:P

Puss och kram<3 

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards