m-issg

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Anna Gandsjö - 13 juni 2011 23:06

Nä men tjäna alla underbara läsare:)


Hur står det till i era liv idag då??

Mitt liv idag är ja som det brukar om man säger så det rullar på som vanligt idag har det dock itne varit någon praktik men imorgon blir det ska jobba kväll imorgon med så får se hur det går men det skaaa nog gå fint får väl gå runt och frånta allt som jag gjorde förra veckan..


Men idag vill jag även påpeka att det är en väldigt speciell dag här hemma i vår lilla boning för idag så firar mina föräldrar 30 år som gifta så ett mycket stort grattis till dom<3<3

 

och ja även min moster och hennes man firar 30 år idag dom hade nämligen dubbelbröllop så ett stort grattis till moster eva och christer med<3 Så till helgen ja lördag då så kommer Eva och Christer upp till oss och fira lite så medans dom 4 mina föräldrar eva och christer är ute och äter på La cucina så ska jag kim elin och kanske elin käka pizza och kolla lite film och sånt ja ha det lite mysigt:) Sen ska vi även  blåsa lite ballonger och lite sånt så det är fimt här när dom kommer hem tända ljuslycktor och sånt:) Men nej nog pratat om det nuXD


Och nu är det bara 42 dagar kvar om dagarna stämmer helt:) Längtar som bara den måste jag säga ja jag längtar som fan!!:D

Dagarna har gått så snabbt och när man väl börjar jobba på Lagerbergs sen så kommer daagarna gå mycket snabbare vilket jag hoppas på men det tror jag:) Men som sagt detta är min lilla hemlighet så om 42 dagar så får ni lov att veta vad det gäller inte innan det finns någon som vet om det men det är inte många:P


Denna helgen har varit så sjukt rolig med helgen började med att gå på Zakkes och Millas student och ni var så jävla fina och söta båda två så ja det finns inga ord till att beskriva det har as roligt i alla fall skulle även jobba på lördagen sen.. Ja sen efter jobbet i lördags så blev det ut på rock en liten stund och gå där fick pappa till att köpa en langos till mig med mmm så sjukt gott och det är takc vare Ninni som jag började äta det:) Så det takcar jag för väldigt mycket ja sen efter det var det ju även ut på tocken en runda till lilla underbara söta och älskade nova för att lämna kim där och ja sen bar det av hem.

Vad jag gjorde hemma sen det är en LÅNGGGGGG historia så för att göra den kort jag och grannen Elin vi gick och vi gick  ja vi cyklade även en massa så ja träningsvärk både där och (där) XDHAHAHAH gick ju knappt att cykla dagen efter heller så men roligt har vi haft på vår upptäcksfärd i helgen och fler kommer det att bli ja verkligen:)


Tänkte även vara så snäll och bjuda på en liten bild idag en redigt liten flug bild:P


Välkommen till Anna Flugan Gandsjö

 


nej nu ska jag krypa ner under täcket godnatt på er alla ni når mig på mobilen om det är nått  

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards