m-issg

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Anna Gandsjö - 5 februari 2012 21:56

hej alla glada läsare:)


Blir inget långt inlägg idag då jag fortfarande är frösen efter vår lilla hund promenad idag:P

Mer om det ser ni i inlägget under:D

I helgen annars har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt Nova har varit här och hälsat på hela helgen så det har varit skoj:)

Umgicks med Emma och Elin igår då även deras föräldrar kom hem från en vrm härlig semester.


Och från det ena till det andra vem fan bad om snö nu?!?!?!

Så irriterande att det börja snöa nu, har den hållt sig borta så pass länge så kan den vara borta nu med.

Det gick från plus gradet till minus på noll och ingenting!!! 

Jävla skit!


daisy hon ligger helt utslagen på golvet här nu så gullig är hon den tjejen<3


Men nej nu ska jag ta och packa ner det sista jag ska ha med mig för imon bitti åker jag till mormor och ska vara där i någon dag så jag kommer inte vara tillgänglig via datorn utan vill ni ha tag på mig så får vi faktiskt ringa mig på mobilen eller skicka sms till mig.

Plus att jag ska kladd skriva ner lite saker som jag sen ska ta med till mormor och renskriva där:)


Men nu säger jag godnatt och laddar inför några dagar med underbara människor:)<3


LOVE YA

Av Anna Gandsjö - 5 februari 2012 21:31

Hej!

Här kommer lite bilder på dagens hundpromenad med mig Disy Eva och lilla Elsa:)

Till början med var det nog mest Daisy som ville busa och så men när väl kopplena kom av så gick Elsa igång med och gisses ja full fart var det kan man lugnt säga:)



Börjar med att undersöka varandra lite när kopplena är av:)

 




Och här drar Daisy igång på redigt;)

   


Elsa hack i häl!:)

 




Vem tar första steget?;O

   


En liten paus får man ju ha mellan lekarna med:)


 


Och sprang Daisy så sprang Elsa:D


 


Haha Daisy ser allment sur ut där hon ligger i snönXD


 


Väldigt intressant med snö trots allt:)

 


Dom två tjejerna hittade även en liten kulle som dom tyckte var JÄTTE intressant:D



           



Sen kom det ltie folk och då var det inkallning som gällde, dom kom verkligen och satte sig jätte fint hos oss och då ska jag säga att jag blev lite förvånad över Daisy att hon lyssnade så pass bra idag men det är bara ett STORT plus:)


     


det var också nått i rabatten som lockade deras små sinnen..

Men vad var det?

Ja vi hittade inget i alla fall..


 


Daisy tar täten mot rabatten:P


   


Till slut fick jag göra en liten insats och fösa bort dom:)


 


Och mot slutet så var pinnarna mycket med roligare Elsa hittade en pinne som passar hennes storlek;) Ohc Daisy hittade sin:)


   


Det var en trevlig dag även om det bara blev jag och Eva med våra hundar. 

Ska försöka fjäska till mig filmen vi fick på hundarna med så kommer den också läggas ut här på bloggen:)

ser verkligen fram emot nästaa promenad och med många fler hundar:)

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards