m-issg

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Anna Gandsjö - 29 februari 2012 19:12

Hej alal fina läsare!


Sista feb idag då dessa två månader har gått jätte fort tycker jag:O

Jag har jobbat två veckor i streck nu eller ja imon och fredag är jag lite upptagen med annat så blir inget jobb då så 1,5 vecka men det är extra pengaar de med så jag är lika gld för det:P

Har fått in infektion i alla 4 hål i mitt vänstra öra gör svin ont så imorgon ska jag sätta i mina guldrungar och se om det kan hjälpa lite man kan ju alltid hoppas på det med så men det blir nog bra med tiden kan ju alltid hoppas.

Så ikväll blir det bra att ta det lugnt  ska kolla Big Brother ikväll med så får väl se om man somnar på madrassen ikväll igen jag har ju gjort det dom senaste dagarna nuXD

Men nej nu orkar jag fan inte skriva mer här puss på er ni når mig på mobilen om det är nått:)<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards